Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Největší vadu „Stick of Truth“ spatřuji v tom, že se jedná spíše o hru inspirovanou seriálem než o jeho věrné videoherní zpracování. Pokud by chtěla být seriálu věrná, měla by herní náplň vycházet z jeho děje, jenž skýtá mnoho možností pro obsahově neobvyklou dobrodružnou hru; viděl jsem sice jen přibližně polovinu epizod, ale boj se v nich snad až na výjimky nevyskytoval vůbec, natož aby tvořil jejich páteř. Ať už je do hry včleněn jakkoli dovedně, nemohu se zbavit dojmu, že je hra především v jádru běžným RPG, jež bylo pouze přizpůsobeno seriálovým reáliím. V rámci možností to však vývojáři provedli zručně, když vyvolali kouzlo fantasijní klukovské hry, jíž by se mohli účastnit i všichni obyvatelé South Parku, a třeba takové vypouštění větrů a jeho rozličné způsoby použití jsou vyloženě „seriálové“ a přitom pro hratelnost účelné. Ačkoli seriál nepovažuji za vrchol společenské satiry, hře schází i tento prvek; z některých videoherních klišé si utahuje, avšak tak, že jich sama užívá a zároveň na jejich nesmyslnost upozorňuje, což je dost křečovitý způsob kritiky.

Spojuje se mi se hrou slovo „mnohost“: obsahuje mnoho předmětů, seriálových postav, dovedností i způsobů interakce s prostředím. Při postupu hrou dojdou bohatého využití, a v tomto ohledu je herní náplň pestrá, avšak radost z ní je podstatně snížena tím, že cesta vede převážně rovně a na každém kroku hráči názorně ukazuje, co a jakým způsobem je třeba učinit. Nemáme tedy před sebou otevřený svět nabízejícím více cest pro různé chodce, nýbrž atraktivně vyzdobenou přímočarou stezku. Podobně rozpačitý jsem z postav: Těšil jsem se na př. na pana Garrisona, a skutečně jsem jej potkal, jenže není s ním spojen žádný úkol ani rozhovor a působí jako figurka, jež se sem dostala proto, že k South Parku patří; a tak je to s naprostou většinou z nich.

Je však nutno podotknout, že vývojáři použité prostředky vedly k zamýšlenému cíli. „Stick of Truth“ je velmi zábavnou hrou s dobře rytmizovanou hratelností, účinnými motivátory, některými skvělými nápady (Kanada!) a do značné míry i kouzlem předlohy. Pořád se však jedná o koncepčně jednoduchou a herními principy spíše mělkou jednohubku pro znalce seriálu.
+11 +15 −4
  • PC 80
Kdo by neznal South Park? Vždyť je to nejsprostější a zároveň jeden z nejsledovanějších animovaných seriálů, jaký kdy svět spatřil. S každým novým dílem si bere na paškál nové trendy, od Facebooku po Apple, jejich produkty atd. Tentokrát si někdo řekl, že zkusí prorazit na herní platformy. Tento nápad vznikl v South Park Digital Studios, které se na vývoji titulu z tohoto městečka podílelo s borci z Obsidian Entertainment a celé jim to vydal Ubisoft, protože to považoval za dobrý nápad. Ještě před rokem, bych vám řekl, že se moc netěším, nebo že RPG z tohoto světa se nemůže nikdy povést. Nicméně poslední týden jsem se věnoval hraní a musím říct, že to bylo to nejlepší rozhodnutí a jsem skutečně rád, že se hra, sice s menším zpožděním, dostala na trh. Strach mě přešel hned se zapnutím hry a rozjetí příběhu.

Hned na první obrazovce dostanete možnost vytvořit si vlastního panáčka, což byl vždycky můj sen, trošku přispět do toho bláznivého městečka. Inu, stalo se a moje postava se přistěhovala do South Parku jako nový obyvatel. Rodiče za mnou přišli do pokoje a řekli mi, ať si jdu ven hledat kamarády a nevracím se dřív, jak si někoho najdu. A tak započala moje cesta. První, co musím uznat je to, že si skutečně připadáte, jako kdybyste sledovali jeden obří díl seriálu, protože hra vypadá vlastně úplně stejně jen s tím rozdílem, že danou postavičku ovládáte a aby vás tamní svět nemátnul, použít jde každá věc, co je pozlacená, ať už to jsou kliky, šuplíky, nebo splachování záchodu. Jakmile vylezete ven, hned budete vědět, kde se nacházíte - pakliže jste seriál párkrát viděli. Vaše první kroky vás zavedou za Cartmanem, který má momentálně rozjetou LARP (Live Action Role Play) hru a rád by vás v ní měl taky. Ovládá lidský tábor a bojuje proti zákeřným elfům. Zbývá pro vás však vybrat jméno, tak si napíšete, co se vám líbí a Cartman vám navrhne, že vám bude spíše říkat Douchebag. Jakmile po několikáté zmáčknete NE, protože se vám jméno určitě moc líbit nebude, hra zvolí za vás a jméno vám nechá. Nicméně ke konci hry už budete Sir Douchebag a to už panečku zní. Toliko k příběhu, který je totálně bláznivý a praštěný, jak je samotný seriál, pojďme se podívat na hratelnost.

Hra se dá velice dobře ovládat jak na myši s klávesnici, tak na gamepadu, je tedy jedno na čem budete hrát. Nicméně po dohrání bez ovladače jsem měl pocit, že jsem byl ochuzen o intuitivnější ovládání, takže vám ho doporučím spíš. Budete chodit sem a tam po celém městečku a pokud vás nebude bavit chůze, můžete použít rychlého transportu, jakmile objevíte všechny dané zastávky. Hledat ale nebudete jen je, ale například různé příběhové předměty, Chipmunky, slipy, bezdomovce či prostě jen odpadní koše nebo batohy. Výběr je jen na vás. Ale mě osobně bavilo sbírání naprosto všeho, co jsem na mapě našel. Jednak je to zábavné a za druhé vám to protáhne herní dobu, která se ze vším všudy šplhá k 15-20 hodinám, záleží však na zvolené obtížnosti (žádná není dostatečně HC) či vašem postupu hrou.

Po cestě za vítězstvím je potřeba použít zbraně a tady máte na výběr od obyčejného prkna s hřebíky po vibrátor, který je skutečně drtivou zbraní v rukách válečníka. Teď vás jistě napadá otázka, za koho že vlastně můžete hrát? Jsou čtyři možnosti: válečník, zloděj, mág a žid. Každá z daných tříd má svůj zajímavý repertoár útoků. Kromě zbraní, budete potřebovat tzv. body PP (vymyslel to Cartman a angličtinářům to zní jako pípí což znamená, ale však víte), za ty můžete používat svoje speciální skilly, ať už je to nadhoz bejsbolového míčku před obličejem protivníka a následný homerun vedený přes jeho obličej nebo vrh kladivem či transformace do úplně jiného tvora. Jako další a zároveň poslední kolonka je tu mana, kterou doplňujete hlavně jídlem a umožňuje vám tak bezvadně prdět. Pšouky zde budete provádět na mnoho způsobů a budete se přitom královsky bavit. Ale pamatujte, je tu jedno pravidlo, bez kterého nemůžete hrát - nikdy nikomu neprdět na koule. Zneužití se trestá! Kromě zbraní a speciálních schopností je potřeba svoji postavičku patřičně obléci a k tomu vám dopomáhej široký výběr vlasů, knírků, náramků, rukavic, helem, obličejů (jizvy, monokly,...) a mnoha dalších věcí, které můžete kombinovat mezi sebou a vytvořit si tak skutečně originální postavu.

Proč vlastně South Park tak dobře baví? Má prostě výtečně napsané dialogy (pokud nerozumíte anglicky, přijdete o velký kus hry), výborný příběh plný análních sond, prdění, Kanady či fekálního humoru. Když se budete nudit, můžete třeba jen mlátit bezdomovce, hledat různá zákoutí městečka, která skrývají překvapení nebo se věnovat vedlejším úkolům, jichž je tady velká hromada od hledáni Ježíše po podání pomocné ruky panu Hankymu, kterému se v kanálech ztratili děti. Hra si bere to nejlepší ze všech možných titulů, ale co je důležitější, jen zábavné prvky. Souboje jsou například na tahy, v Kanadě budete hrát opravdu staré RPG po vzoru Zeldy a pohybovat po městečku se budete klasicky ze 2D pohledu. Hudba je perfektní a tomuto stylu se naprosto hodí. Dabing je klasický jako v seriálu, takže paráda. Proč však nedám víc jak osm? Souboje se velmi brzy stanou nudné a stereotypní a to je problém, protože tvoří velkou část hry. Další neduh je například to, že kdo bude hodně sbírat předměty, ten si je potom taky po jednom prodá. Chybí zde jakákoliv možnost označit v inventáři co chcete prodat, vše musíte dělat manuálně políčko po políčku a to když máte padesát věcí na prodej, je na půl hodiny. Ovládání tedy není úplně světoborné, ale to není nic, co by se mohlo spravit u dalšího dílu, který doufám přijde, protože tohle by mohlo fungovat klidně jako trilogie, nebo i seriál ve stylu Telltale Games, akorát místo adventur by vycházel jeden RPG příběh za druhým.

Pojďme ale na finální verdikt. Měl jsem opravdu strach, co se ze hry stane a dostal jsem to nejlepší, co jsem mohl. A jak jsem psal výše, tohle si prostě zaslouží další nášup v jakékoliv podobě, protože povedených a vtipných her je poslední dobou skutečně málo. Milujete South Park? Směle do toho, protože tohle přesně chcete hrát. Umíte skvěle anglicky ale seriál moc nesledujete? Jděte do toho, protože humor vás nenechá vydechnout. Jste jen obyčejní hráči, co mají rádi dobré tituly? Upalujte si hru hned koupit, protože nic podobného se dlouho neukáže. Za mě máte po všech frontách jen to nejlepší doporučení! A nyní mne omluvte, musím dosbírat všechny předměty, což vás hra v klidu po dohrání nechá, protože po titulkách se opět objevíte v městečku s možností si jen tak chodit tam a zpět, nebo na doladění úkolů. Ideální tečka za skvělým herním titulem.

Pro: - Vynikající humor - Optimalizace - Příběh - Ovládání

Proti: - Souboje se časem stanou stereotypní - Inventář by potřeboval doladit - Příliš nízká obtížnost - Občasné chybky technického rázu

+14 +15 −1
  • PC 80
Ze začátku (a nebyl to úplně krátký začátek, tak 4 hodiny) jsem byl trochu rozladěn, pouze stopové množství humoru, herní náplň spočívala v chození sem a tam a plnění těch nejprimitivnějších busywork fetchquestů. K tomu navíc mechanicky jednoduchoučké souboje, stále dokola. Pořád mě to jakž takž bavilo, protože je to přeci sakra South Park a tady si ho můžu svobodně prozkoumat ve zpracování nerozpoznatelném od originálu - ale doufal jsem, že se to zlepší a pochopím ta vysoká hodnocení. Vzápětí na to jsem konečně potkal Kylea se Stanem a příběh se roztočil do až nečekaných otáček. Nebudu spoilovat kam jsem se všude se svým New Kidem podíval, ale jen tak to z hlavy (bohužel/dík) nedostanu :)

Jak jsem se zmínil o soubojích, ze začátku opravdu docela nudné, ale později jak má New Kid víc a víc skillů a hlavně pomocníků (i třeba toho Cartmana, nebo mého oblíbence Jimmyho "ench...en...enchant...enchant...enchatnment" Valmera), tak získají naprosto epicky na variabilitě. Některé ty skilly se mi prostě neokoukaly. Takové židovské Plagues of Egypt, či brutální Nagasaki..navíc každá postava má přesně ty útoky které by člověk čekal, Cartman má samozřejmě slovní útok sprchou nadávek, zatímco Stan může povolat Sparkyho. A Ike má zase roli tradičního fotbalového míče.

Vytkl bych (krom toho pomalejšího rozjezdu) v podstatě jen dvě věci. První je ten design sidequestů. Já vím, čekat nějaké větvené, komplexní questy by asi bylo naivní, ale zde to přeci jen šlo až příliš na dřeň. Prakticky všechny questy jsou o tom něco někam přinést. Předpokládám že to má jako parodovat špatná RPG, ale parodie opakováním moc nefunguje.
Druhá výtka padá na fakt, že je New Kid zase Silent Protagonist. Opět, chápu že to udělali naschvál, pár joků z toho vyplyne, ale pořád je to nevytěžený potenciál. Mít tu interaktivní dialogy, a možnost si třeba vybrat hlas po vzoru Saints Row (třeba že by New Kid měl hlas Johna St. Johna) by vůbec nebylo na škodu. Ale uznávám že ta poslední věta před titulky sedla.

Celkově je to výborná hra, pro fanoušky South Parku jasná nutnost. Já se mezi ně už dlouho nepočítám (v podstatě jsem SP neviděl od Bigger, Longer and Uncut), až teď před rozehráním jsem zkouknul pár dílů (ty, na něž SoT navazuje nejvíc) a upřímně mě SoT bavilo víc než ony díly.

Nejoblíbenější postavička - Firkle (Goth Kid) "I have become death, destroyer of worlds"
+26
  • PC 80
S letošní Herní výzvou a její 10. kategorií jsem měl docela problém co tam zařadit, ale nakonec jsem zvolil konečně dobře a to starou známou South Park The Stick of Truth. Hru už jsem kdysi dohrál, ale zjistil jsem, že už si hlavně příběh moc nepamatuju, takže mě potěšilo jeho znovu objevování a zároveň jsem nemusel prohledávat každý kout městečka, abych splnil všechny vedlejší úkoly.

Začnu skvělou grafikou, vývojáři udělali perfektní rozhodnutí, že hra bude vypadat úplně přesně jako seriál a tím mě neskutečně potěšili. Nejsem sice velkej fanda, viděl jsem několil dílů a hlavně film, ale ten grafický styl k South Parku neodmyslitelně patří. Skvělý je i dabing postav, opět stejný jako v seriálu. A samozřejmě co zde nesmí chybět je humor, černý humor, někdy jde samozřejmě až za hranu, ale i tak já jsem se skutečně bavil.

A k samotné hratelnosti, je to zde hodně o tahových soubojích, za ty jsem rozhodně rád, čím jsem starší, tím víc mi sedí to, že si postup můžu v klidu rozmyslet. Je zde i častá interakce s prostředím, které vám vypomůže snížit počet protivníků nebo se úplně vyhnout boji. Oheň, voda, elektrika či jen obyčejná padající bowlingová koule dokáže nadělat pěknou paseku. Ač to na první pohled nevypadá je tu skutečný RPG systém, kde levelujete postavu, přidáváte perky za přátele na facebooku a sbíráte nové vybevení spolu se spoustou nepotřebného haraburdí, které ale lze za pár dolarů prodat, ať už americké či kanadské.

Úkoly jsou zajímavé a to i ty vedlejší, ať už vám je zadává Al Gore, starostka, trpaslíci či vaši dětští spojenci, vždy je to zábavně thrlé. Podstatnou část postupu vaší postavy tvoří sice hlavní úkoly, ale ani tak není nad to zabojovat si s všudy přítomnými proradnými elfy potulující se městem, bezdomovci s krysami, vesmírnou hrozbou či nacistickými zombie. Asi v polovině hry se musíte rozhodnou jestli zůstanete s partou či se přidáte k elfům, tak jsem si zkusil tentokrát druhou možnost, ale nakonec to nemělo až takový vliv jak to ze začátku vypadalo.

Co by se dalo hře vytknout je četnost soubojů a někdy i jejich délka. Bojoval jsem se zmutovanou bakterií, která se mi třikrát vyléčila nebo se zombie zrzkama, kteří se 2x oživí a 3x si doplní plné zdraví, to už není taková legrace, jen vás to zdrží a trochu i naštve. Špatně mi přišel udělaný tutorial ke zvládnutí magických schopností a to vašich prdů, které ve hře používate trochu jinak než v tutorialu.

Vůbec vysvětlování různých nebojových aktivit pokulhává, takže celou proceduru na klinice jsem opakoval minimálně desetkrát než jsem přišel na ten správný způsob jak se dostat dál. Celá klinika mi přišla jako jedna z mála horších částí hry, ještě bych tam přidal stoky které jsou dost nepřehledné, ale ty jsou jen vedlejší a mám pocit, že se tam vůbec nemusíte vydat. Pak už jen maličkosti a občasné zádrhely kdy si nevšimnete žebříku či jiné cesty v prostředí, ale není to tak časté.

South Park jsem si i na podruhé fakt užíval, pobavil se a tentokrát i těch 15 hodin bylo dost. Kratší sice než první průchod a to tím, že jsem nešel na každý souboj v městečku který jsem potkal, ale i tak se dostanete na poslední level postavy ještě před koncem hry. Všem kdo mají jen trochu rádi South Park rozhodně doporučuji, budete se bavit.
+24
  • PC 80
Když už si jeden myslí, že z vtipů o prdění vyrostl, tak ho Stick of Truth přesvědčí o opaku. Je to už pár let, co jsem se naposledy díval na seriálovou předlohu, ale díky téhle hře jsem si zase vybavil ten pocit, když jsem seriál pravidelně pozdě večer, částečně za zády rodičů, sjížděl v TV. A stejně jako u seriál jsem se i u hry celou dobu hihňal.

Z herního hlediska nejde o nic převratného. Open-world akční adventura s nějakými těmi skilly a levelováním. To osvěžující ale je, s jakou grácií si hra dělá srandu z provařených herních mechanik a postupů. Doteď mi zůstává rozum stát nad tím, jak elegantně autoři přetavili i běžné přeskakováním cutscén podržením tlačítka ve fakt dobrý fór.

Podobně funguje i příběh. Všechny prvky známé ze seriálu jsou na správných místech (hlavně nekorektní humor). K tomu je ale navíc naroubováno pravidelné zesměšňování všemožných herních klišé (provařené nacistické zombies). A funguje to na jedničku.

South Parku se prostě povedlo něco, co většině her dle seriálové/filmové předlohy ne, a to využít nové médium na maximum.

Pro: humor, věrnost předloze, Cartman

+20
  • PC 75
Neskutečné množství South Parkovských artefaktů v docela normálním arkádovém JRPG - je to spíš suvenýr než nabušené RPGčko, a už vůbec ne pravověrný South Park plně stojící na břitké satiře. V tom je asi pro mne největší zklamání, neb zatímco z neustávající trefnosti a chytrosti seriálového South Parku jsem snad čím dál nadšenější (i po sedmnácti sériích!), tak ten videoherní na samotný základ seriálu z vysoka kašle a úrovní v něm ulpěl někdy před patnácti lety.
A přitom se to tu tak krásně nabízí - když už ne se opřít do celospolečenského dění, tak se opřít alespoň do četných neduhů videoherního průmyslu. Ale holt... videohry nejsou umění, a ani videoherní South Park není, nemá žádný názor, chce jen bavit.

Což se mu nicméně pro fanoušky seriálu bezezbytku daří - s tím že je nutné dodat že je hratelností šitý na míru patnáctiletým konzolistům. Těžko si sice představit myšlenkové pochody autorů když předpokládali že lidem, co sedmnáct let koukají na seriál "pro dospělé", bude připadat jako vrchol zábavy zběsilé mačkání určené klávesy na čas, ale co už. Krom těchto dementních akčních vložek jde o jednoduchou rpg-adventuru systémem a megalomanským lootováním nejvíc připomínajícím KOTOR, a se snesitelnými akčně taktickými JRPG souboji.

Je to záležitost čistě pro fanoušky, odkazy na seriál zabírají ve hře zdaleka nejvíc místa a nových věcí je minimum... ale vlastně bych se docela rád díval na to, jak hru hraje někdo South Parkem nepolíbený. Resp jsem zvědavý jak dlouho by mu trvalo, než by si z toho eklektického guláše neurvalých šíleností ustřelil hlavu :)
+23
  • PC 75
  • PS4 70
South Park je hodně specifická zábava sama o sobě a tahle hra zaujme hlavně fandy seriálu, kteří jsou na ten osobitý humor prostě zvyklí. Kromě všemožných skvělých popkulturních referencí hra obsahuje i nepřeberné množství reakcí na seriál (zejména pak na nejtradičnější starší díly) a vytváří i spoustu nových neotřelých žertů, na které sama později odkazuje.

Grafika samozřejmě odpovídá té seriálové, a tak se toho o ní moc říct nedá. Hudba je často také plná narážek na seriál, často na pozadí hrají i písničky, které zazněly v mnohých dílech. Příběh je také docela zábavný a i vedlejší úkoly nepřestávají být humorné a mají většinou nějaké smysluplné zakončení. Postavy málokdy něčím překvapí, protože se přecijen drží svých seriálových předloh, ale i tak se v průběhu hry dočkáme páru zvratů.

Největší vadou na kráse je tak asi soubojový systém, který mi vůbec nepadl do noty. Tahové souboje by samy o sobě nebyly špatné, ale snažit se do nich zapojit realtimovou složku v podobě neustálého nesmyslného mačkání tlačítek a správného načasování bylo téměř od počátku naprosto otravné a nutilo mě to vyhýbat se nepřátelům jak jen to půjde. Přitom schopnosti hlavního hrdiny i jeho pomocníků jsou rozmanité, vtipné a zábavné a samy o sobě by fungovaly mnohem lépe bez nutnosti se neustále muset soustředit a bránit v každém tahu.

Pro fandy seriálu je ale Stick of Truth prostě dobrá volba. Hra je až na pár vad dost zábavná a byla by škoda si ji nechat utéct, už jen kvůli tomu, že druhý díl je ještě o něco zábavnější a na prvním díle částečně staví.

Pro: nepřeberné množství popkulturních a seriálových referencí, velká dávka vtipů

Proti: nudný a otravný soubojový systém, kratší délka, cílení na specifické publikum

+20
  • PC 60
No co si budeme povídat, jakožto fanoušek South Parku jsem se těšil dost, až si tohle zahraju a o to víc jsem zklamaný. Po stránce humoru jsem zpokojen jen z půlky, místy to byl dost cringe humor (vtipů o prdění tam bylo i na SP víc než je zdrávo). Místy jsem se bavil, to jo, ale na to jak to bylo celé nekonečně dlouhé, to bylo málo.

Po stránce hratelnosti jsem od toho neměl zas kdovíjaká očekávání, RPG s tahovými souboji bývají pro mě spíš trápení, když to tvůrci moc nezvládnou a tohle byl bohužel ten případ. Obtížnost soubojů byla bohužel úplně nulová kvůli nekonečným zdrojům všech lektvarů a celkem snadným protivníkům. RPG prvky jsou ve hře v podstatě jen ve formě estetické úpravy hlavní postavy. Většinu hry tvoří celkem nudné fetch/fight questy. Pokus o rozvětvení příběhu ve formě volby mezi Cartmanem a Kylem vyzní o misi později úplně naprázdno. Absolutně jsem nepobral obchodní systém, kdy už asi po hodině hraní jsem měl tolik peněz, že jsem mohl kdykoliv koupit to nejlepší co bylo k dispozici.

Takže abych to shrnul: Pro mě to má příliš mnoho nedostatků aby z toho bylo něco výrazně nadprůměrného, dohrál jsem to spíš na silu kvůli Herní výzvě 2017. Paradoxně pro mě tak byla hra z kategorie "Only the best!" největší utrpení :(
+10
  • PC --
Já už asi nadále nebudu pobíhat po South parku a zůčastňovat se bitev. Miluju zasekanou animaci tohohle seriálu, jeho postavy, humor a celkové universum. Hra mě však zase příliš nenadchla - nabízí mapu, volnej pohyb mě bavil, líbil se mi a hledání truhel, či navštěvování zajímavejch lokací a interiérů. Hudba je kouzelná a některé momenty super (Kenny očekávající příjezd jednorožce a tim narůstající adrenalin).
Od hry mě však odraží nucené souboje - na každém rohu, jsou vesměs podobné a je jich tolik, že jsem se toho překrmil. S pořádnejma zbraněma se občas jedná o několikasekundové eventy, při nejhoršim má velkej bezdomovec asi 700 životů a často chlastá, takže se to úplně prodlužuje a mě to spíš unavuje. Skončil jsem v kanále, kde u mě přerostla ta nechuť a prostě od toho dávám ruce pryč.
RPG systém je solidní, ale postavy se vůbec nevyužívaj, respektivě jejich potenciál. Kenny je frajer za každejch okolností, Butters jako nejlepší kamarád rozhodně dobrá volba, ale vůbec se zde nevyskytuje Stan, ani ten žid s tou zelenou čepicou a už vůbec né ten absolutně největší badass Randy, kterého jsem prozatim potkal, jak se nahej rozvaluje s pivkem na gauči. Aspoň jeho statusy na Facebooku s Richardem jsou brutální.
Já vím, že bych se jich i dočkal v pozdější části hry, ale na to nemám moc chuť, musel bych podstoupit dalších asi stopadesátosmtisíc stejných bitek.
Pohybování se po městě mi navíc přišlo občas nepřehledné, zejména pak v tom lese, v talíři mimozemšťanů a v kanále. Nejvíce mě odrovnal moment, kdy hlavní cápek dostává do prdele umělé péra - bylo to o nervy a když to člověk dělá na dvacátej pokus, je to i nechutný. Hra vám totiž neřekne, že máte mačkat tlačítko na klávese a zároveň na ovladači (Wtf??????)
Cartman mě v seriálu baví, ale zde mi přišel nehorázně otravnej. Navíc tématika okolo toho posranýho klacku mi je totálně volná, South Park nabízí daleko lepší díly, témata které mohl interpretovat. Dá se i říct, že i ten Facebook se statusama mi přišel o dost atraktivnější, než hlavní děj. Taky mi vadily scripty, kdy musim třeba dokončit řetězec několika hlavních misí, abych se mohl vyřádit sám po mapě.
Těžko se mi hra hodnotí. South Park miluju, je to nářez, legenda, autorita. A asi proto zůstanu u seriálu. Hra má spoustu kvalitních prvků, ale mě ani nebaví bejt součástí tý hry.
+5 +7 −2