Yazz Aldrin letí na palubě vesmírné lodě Apolla 20 na Měsíc, nasbíat vzorky hornin a kovů. Na misi se přihlásil poté, co jej před časem opustila manželka. Během letu selže vícero palubních systémů a je na Yazzovi, aby se ve skafandru vypravil ven z lodě a systémy opravil, než bude pozdě...
Skyfall je krátká point and click adventura vytvořená v enginu AGS. Je rozdělena do dvou částí - v první se hráč snaží opravit loď včetně palubního počítače, druhá část se pak odehrává na a pod povrchem Měsíce. Všechny předměty, které jsou pro vykonání jednotlivých úkolů potřeba, se po startu hry nacházejí v inventáři. Kromě používání předmětů dojde řada i na několik puzzlů.
Námět hry (vesmírná mise, jejíž účastník má vztahové problémy) mi přišel zajímavý, i když mě zaujal spíše z teoretického hlediska (i když mám v paměti před časem shlédnuté dokudrama Ze Země na Měsíc, kde byla jedna ze závěrečných epizod postavena na faktu, že se většina manželství astronautů z programu Apollo skutečně rozpadla).
Samotná hra není příliš obtížná (i když hned u tří puzzlů jsem přišel na řešení jen klikáním), jen je třeba dát pozor, aby jetpacku, pomocí kterého se astronaut kolem lodi pohybuje, nedošla energie, a poté na měsíci se vypořádat s radioaktivitou. Můj relativně dobrý pocit hry ale sráží samotný závěr, resp. druhá část outra (první část outra odpovídá na to, proč se hra jmenuje, jak se jmenuje).
Samotná hra není příliš obtížná (i když hned u tří puzzlů jsem přišel na řešení jen klikáním), jen je třeba dát pozor, aby jetpacku, pomocí kterého se astronaut kolem lodi pohybuje, nedošla energie, a poté na měsíci se vypořádat s radioaktivitou. Můj relativně dobrý pocit hry ale sráží samotný závěr, resp. druhá část outra (první část outra odpovídá na to, proč se hra jmenuje, jak se jmenuje).