SiN Episodes mělo být epizodickým pokračováním hry SiN z roku 1998. Nakonec ale byla vydána pouze první epizoda - další vývoj byl pozastaven a dá se předpokládat, že projekt je prakticky zrušen.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.
SiN Episodes mělo být epizodickým pokračováním hry SiN z roku 1998. Nakonec ale byla vydána pouze první epizoda - další vývoj byl pozastaven a dá se předpokládat, že projekt je prakticky zrušen.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.
SiN Episodes mělo být epizodickým pokračováním hry SiN z roku 1998. Nakonec ale byla vydána pouze první epizoda.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.
Jedná se o klasickou FPS akci na Source enginu. Zajímavým prvkem se může jevit dynamická přizpůsobivost obtížnosti a sledování zvyklostí hráčů, pomocí kterého chtěli autoři pilovat hratelnost v následujících dílech. Jinak se ale jednalo o akci, která nijak výrazně nevybočovala z běžného FPS standardu.