Who'd Even Want Contact?! je pátým dílem známé adventurní série o mladém kouzelníku Simonovi. Po Chaos Happens se jedná o druhý díl pod taktovkou Silver Style. Příběh pojednává o útoku mimozemšťanů na zemi kouzel a následném únosu Simonovy přítelkyně Alix.
V jádru se stále jedná o klasickou point & click adventuru, v několika případech ozvláštněnou více možnostmi řešení jednoho problému. Vaše řešení poté ovlivní konec hry. U vizuálního zpracování nastala menší změna. Hra se snaží působit více kresleně, a to jak u pozadí, tak u postav, u kterých je použita cell-shading technologie (obtažené obrysy). Stejně jako v předchozím díle má Simon deník, do kterého se zapisují všechny zadané úkoly, a který obsahuje trojstupňový systém nápovědy. První stupeň vám jen lehce napoví jak dál, třetí vám vyzradí rovnou celé řešení.
V jádru se stále jedná o klasickou point & click adventuru, v několika případech ozvláštněnou více možnostmi řešení jednoho problému. Vaše řešení poté ovlivní konec hry. U vizuálního zpracování nastala menší změna. Hra se snaží působit více kresleně, a to jak u pozadí, tak u postav, u kterých je použita cell-shading technologie (obtažené obrysy). Stejně jako v předchozím díle má Simon deník, do kterého se zapisují všechny zadané úkoly, a který obsahuje trojstupňový systém nápovědy. První stupeň vám jen lehce napoví jak dál, třetí vám vyzradí rovnou celé řešení.
Who'd Even Want Contact?! je pátým dílem známé adventurní série o mladém kouzelníku Simonovi. Po Chaos Happens se jedná o druhý díl pod taktovkou Silver Style. Příběh pojednává o útoku mimozemšťanů na zemi kouzel a následném únosu Simonovy přítelkyně Alix.
V jádru se stále jedná o klasickou point & click adventuru, v několika případech ozvláštněnou více možnostmi řešení jednoho problému. Vaše řešení poté ovlivní konec hry. U vizuálního zpracování nastala menší změna. Hra se snaží působit více kresleně, a to jak u pozadí, tak u postav, u kterých je použita cell-shading technologie (obtažené obrysy). Stejně jako v předchozím díle má Simon deník, do kterého se zapisují všechny zadané úkoly, a který obsahuje trojstupňový systém nápovědy. První stupeň vám jen lehce napoví, jak dál, třetí vám vyzradí rovnou celé řešení.
V jádru se stále jedná o klasickou point & click adventuru, v několika případech ozvláštněnou více možnostmi řešení jednoho problému. Vaše řešení poté ovlivní konec hry. U vizuálního zpracování nastala menší změna. Hra se snaží působit více kresleně, a to jak u pozadí, tak u postav, u kterých je použita cell-shading technologie (obtažené obrysy). Stejně jako v předchozím díle má Simon deník, do kterého se zapisují všechny zadané úkoly, a který obsahuje trojstupňový systém nápovědy. První stupeň vám jen lehce napoví, jak dál, třetí vám vyzradí rovnou celé řešení.