Legendární budovatelská strategie, ve které se staráte o chod a rozvoj města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Kromě scénářů, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
Legendární budovatelská strategie, ve které se staráte o chod a rozvoj města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Kromě scénářů, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
SimCity je legendární budovatelská strategie o chodu a rozvoji města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Klíč je ovšem v uspořádání, protože lidé nechtějí bydlet blízko elektráren nebo průmyslových zón, ale také nechtějí jezdit daleko do práce. Důležité je také pokrytí policejními a požárními stanicemi, nemocnicemi apod. Všechny tyto instituce ale spotřebovávají důležité finance, které plynou z daní. Když budou nízké, moc nevyděláte, v opačném případě se lidé odstěhují.
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
SimCity je legendární budovatelská strategie o chodu a rozvoji města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Klíč je ovšem v uspořádání, protože lidé nechtějí bydlet blízko elektráren nebo průmyslových zón, ale také nechtějí jezdit daleko do práce. Důležité je také pokrytí policejními a požárními stanicemi, nemocnicemi apod. Všechny tyto instituce ale spotřebovávají důležité finance, které plynou z daní. Když budou nízké, moc nevyděláte, v opačném případě se lidé odstěhují.
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
SimCity je legendární budovatelská strategie o chodu a rozvoji města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Klíč je ovšem v uspořádání, protože lidé nechtějí bydlet blízko elektráren nebo průmyslových zón, ale také nechtějí jezdit daleko do práce. Důležité je také pokrytí policejními a požárními stanicemi, nemocnicemi apod. Všechny tyto instituce ale spotřebovávají důležité finance, které plynou z daní. Když budou nízké, moc nevyděláte, v opačném případě se lidé odstěhují.
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
SimCity je legendární budovatelská strategie o chodu a rozvoji města. Hráč vytváří zóny pro obytné domy, obchody a kanceláře a průmysl, ale také jim musí zajišťovat dostatečnou dopravu a elektrickou síť. Klíč je ovšem v uspořádání, protože lidé nechtějí bydlet blízko elektráren nebo průmyslových zón, ale také nechtějí jezdit daleko do práce. Důležité je také pokrytí policejními a požárními stanicemi, nemocnicemi apod. Všechny tyto instituce ale spotřebovávají důležité finance, které plynou z daní. Když budou nízké, moc nevyděláte, v opačném případě se lidé odstěhují.
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).
Čas od času může město postihnout přírodní katastrofa jako zemětřesení nebo tornáda. Hra nemá žádný daný cíl, pouze budovat dál a dál. Výjimkou jsou scénáře, ve kterých se musí v časovém limitu vyřešit určitý urbanistický problém (jako zácpy na silnicích).