Sid Meier's Railroads! je nejnovější vlaková strategie od světoznámého game designera Sida Meiera. Ovšem nejedná se o zbrusu novou hru, ale o upravenou 3D verzi Railroad Tycoon 3, která je přístupnější širší hráčské obci, jelikož z ní byly odstraněny všechny složitější prvky.
Hra nenabízí žádnou kampaň, nýbrž 15 samostatných scénářů zasazených do různých lokací jako je Francie, Německo nebo Velká Británie. U každého scénáře se dá libovolně vymezit časové rozmezí, v němž se bude odehrávat. K dispozici je specifický ekonomický systém, který je založený na burzách a aukcích a nechybí ani možnost vynalézat nové technologie. Úkoly jsou různé, např. vybudování železnice mezi dvěma městy, přeprava zboží (zlato, olej, auta), stavba a odkup budov apod. Další herní nabídkou je náhodná mapa, kde počítač vygeneruje úkoly, polohu měst, surovin atd.
Multiplayer s různými možnostmi nastavení podporuje hru čtyř hráčů přes LAN nebo internet.
Hra nenabízí žádnou kampaň, nýbrž 15 samostatných scénářů zasazených do různých lokací jako je Francie, Německo nebo Velká Británie. U každého scénáře se dá libovolně vymezit časové rozmezí, v němž se bude odehrávat. K dispozici je specifický ekonomický systém, který je založený na burzách a aukcích a nechybí ani možnost vynalézat nové technologie. Úkoly jsou různé, např. vybudování železnice mezi dvěma městy, přeprava zboží (zlato, olej, auta), stavba a odkup budov apod. Další herní nabídkou je náhodná mapa, kde počítač vygeneruje úkoly, polohu měst, surovin atd.
Multiplayer s různými možnostmi nastavení podporuje hru čtyř hráčů přes LAN nebo internet.
Sid Meier's Railroads! je obchodní budovatelská RTS, jejíž jádro představuje železniční doprava. Hra navazuje na Railroad Tycoon 3 z dílny PopTop Software z října 2003, autorem jehož prapředka – prvního Railroad Tycoonu od MPS Labs z r. 1990 –, je rovněž Sid Meier. Jednou z nejvýraznějších novinek je automatická pokládka drážních těles, která v souvislosti s nově výrazně člěnitějším terénem vytváří nemalý prostor pro výstavbu tratí způsobem, jenž podnikání bude znesnadňovat konkurenci. V porovnání se svým přímým předchůdcem hra postrádá složitější prvky, a je tak přístupnější širší hráčské obci.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Sid Meier's Railroads! je obchodní budovatelská RTS, jejíž jádro představuje železniční doprava. Hra navazuje na Railroad Tycoon 3 z dílny PopTop Software z října 2003, autorem jehož prapředka – prvního Railroad Tycoonu od MPS Labs z r. 1990 –, je rovněž Sid Meier. Jednou z nejvýraznějších novinek je automatická pokládka drážních těles, která v souvislosti s nově výrazně členitějším terénem vytváří nemalý prostor pro výstavbu tratí způsobem, jenž podnikání bude znesnadňovat konkurenci. V porovnání se svým přímým předchůdcem hra postrádá složitější prvky, a je tak přístupnější širší hráčské obci.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Sid Meier's Railroads! je obchodní budovatelská RTS, jejíž jádro představuje železniční doprava. Hra navazuje na Railroad Tycoon 3 z dílny PopTop Software z října 2003, autorem jehož prapředka – prvního Railroad Tycoonu od MPS Labs z r. 1990 –, je rovněž Sid Meier. Jednou z nejvýraznějších novinek je automatická pokládka drážních těles, která v souvislosti s nově výrazně členitějším terénem vytváří nemalý prostor pro výstavbu tratí způsobem, jenž podnikání bude znesnadňovat konkurenci. V porovnání se svým přímým předchůdcem hra postrádá složitější prvky, a je tak přístupnější širší hráčské obci.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Sid Meier's Railroads! je obchodní budovatelská RTS, jejíž jádro představuje železniční doprava. Hra navazuje na Railroad Tycoon 3 z dílny PopTop Software z října 2003, autorem jehož prapředka – prvního Railroad Tycoonu od MPS Labs z r. 1990 –, je rovněž Sid Meier. Jednou z nejvýraznějších novinek je automatická pokládka drážních těles, která v souvislosti s nově výrazně členitějším terénem vytváří nemalý prostor pro výstavbu tratí způsobem, jenž podnikání bude znesnadňovat konkurenci. V porovnání se svým přímým předchůdcem hra postrádá složitější prvky, a je tak přístupnější širší hráčské obci.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.
Hra neobsahuje kampaň, nýbrž patnáct na sobě nezávislých scénářů. Ty jsou situovány na západ USA, ale též do Evropy – na půdu Francie, Německa nebo Velké Británie. Zatímco v amerických scénářích se typicky poptává transport ropy nebo zlata, těm evropským dominují produkty určené k lidské spotřebě. U každého scénáře lze libovolně určit časový rámec, v němž se uskuteční vlastní hra; to má vliv na podobu map a nabídku lokomotiv, jichž hráč ve hře může potkat dohromady až tři desítky – při zastoupení několika výrobců z různých zemí a časového období let 1830 až 1990. Kromě scénářů je k dispozici náhodná mapa.
Přeprava po železnici, předmětem které je vedle lidí také devatenáct druhů zboží, v Sid Meier's Railroads! hraje první housle, nicméně tato strategie je ekonomickým simulátorem. Mimo budování železničních koridorů a správy vozového parku se hráč stará o celé průmyslové podniky, např. elektrárny nebo rafinérie, kdy odkupuje stávající budovy a staví nové, a dále se účastní dražeb nových technologií. Konečným cílem hry je koupit všechny konkurenty.
Grafické zpracování je kompletně trojrozměrné; použit byl Gamebryo engine. Multiplayer podporuje až čtyři účastníky, to po lokální síti i přes Internet, a je do něj možné začlenit umělou inteligencí řízené hráče. Od verze 1.1 je součástí hry editor herního světa.