Shadowcaster, RPG hrané z pohledu první osoby. Hra běží na vlastním enginu od Johna Carmacka. Vžijete se do postavy Kirta, který se dokáže měnit na různá stvoření (od skřítka po kamenného golema). Jak Kirt brzy zjistí, pochází z paralelního světa, kam je poslán svým dědečkem, aby porazil démony. A právě tahle část příběhu zbyde na hráči.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Shadowcaster, RPG hrané z pohledu první osoby. Hra běží na vlastním enginu od Johna Carmacka. Vžijete se do postavy Kirta, který se dokáže měnit na různá stvoření (od skřítka po kamenného golema). Jak Kirt brzy zjistí, pochází z paralelního světa, kam je poslán svým dědečkem, aby porazil démony. A právě tahle část příběhu zbyde na hráči.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Shadowcaster, RPG hrané z pohledu první osoby. Hra běží na vlastním enginu od Johna Carmacka. Vžijete se do postavy Kirta, který se dokáže měnit na různá stvoření (od skřítka po kamenného golema). Jak Kirt brzy zjistí, pochází z paralelního světa, kam je poslán svým dědečkem, aby porazil démony. A právě tahle část příběhu zbyde na hráči.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Shadowcaster, RPG hrané z pohledu první osoby. Hra běží na vlastním enginu od Johna Carmacka. Vžijete se do postavy Kirta, který se dokáže měnit na různá stvoření (od skřítka po kamenného golema). Jak Kirt brzy zjistí, pochází z paralelního světa, kam je poslán svým dědečkem, aby porazil démony. A právě tahle část příběhu zbyde na hráči.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Shadowcaster je RPG hrané z pohledu první osoby. Hra běží na vlastním enginu od Johna Carmacka. Vžijete se do postavy Kirta, který se dokáže měnit na různá stvoření (od skřítka po kamenného golema). Jak Kirt brzy zjistí, pochází z paralelního světa, kam je poslán svým dědečkem, aby porazil démony. A právě tahle část příběhu zbude na hráči.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.
Proměny jsou důležité nejen kvůli schopnostem pro postup ve hře, ale každé stvoření má i vlastní zkušenosti a inventář.