Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 30
Právě dohráno. Čekal jsem sice průměrnou akci ale v zajímavém prostředí což hra ale nesplňuje - sice první mise u Lincolnova památníku ujde, dále se ale dostanete do uzavřených nic neříkajících budov a poté do podzemí které se může odehrávat kdekoliv na světě. Naštěstí to však zachrání finálové mise v Bílém domě a na palubě Air force one. Level design nic moc, snad jen krom těch lepších lokací.

Hratelnost sice není úplně nejhorší ale hru docela sráží blbá AI. Grafika ujde (na budgetovku), fyzika je minimální. Dost mě zarazilo že mrtví nepřátelé mizí zhruba po pěti sekundách, a to i ti které jenom omráříte. Když hru srovnám s ostatními výtvory slovenských Cauldron dopadá hra asi jako ta ze všech nejhorší. Holt když dělá hru člověk který viděl Bilý dům maximálně na obrázku tak to pak tak dopadne.

Pro: Některé lepší lokace, SK překlad, zhruba 5 misí (dohrál jsem za 3 hodiny), grafika

Proti: Absolutně nevyužitý potencionál, debilní příběh, umělá inteligence

+5
  • PC --
S Cauldronem to jde od desíti k pěti a i jejich prozatím poslední projekt dopadl nevalně. Tak nějak jsem byl připraven na peklo, které se mi v průběhu první mise nedostavovalo. Ona je totiž strašně sympatická, odrážíte útoky extrémistů a běháte ve fajn grafickém koridorním prostředí u Lincolnova památníku = jediný světlý okamžik celé hry.

Po zbytek hry nudné běhání po uzavřených prostorách, toporní nepřátelé, kteří mizí tak rychle jako se objeví. Zneškodňujete bomby a nic zajímavého se neděje. Ještě za zmínku stojí fajn vypadající zbraně, ze kterých máte pocit, jako by jste stříleli z kuličkovky. Docela by zajímalo, kam se poděla ta originalita a zábavnost z velmi slušného Chaser?! Víte to někdo?

Pro: zajímavý námět, první mise, grafika v první misi,

Proti: ostatní mise, nezajímavé prostředí koridoru, mizející nepřátelé, otřesná fyzika,

+4