S Cauldronem to jde od desíti k pěti a i jejich prozatím poslední projekt dopadl nevalně. Tak nějak jsem byl připraven na peklo, které se mi v průběhu první mise nedostavovalo. Ona je totiž strašně sympatická, odrážíte útoky extrémistů a běháte ve fajn grafickém koridorním prostředí u Lincolnova památníku = jediný světlý okamžik celé hry.
Po zbytek hry nudné běhání po uzavřených prostorách, toporní nepřátelé, kteří mizí tak rychle jako se objeví. Zneškodňujete bomby a nic zajímavého se neděje. Ještě za zmínku stojí fajn vypadající zbraně, ze kterých máte pocit, jako by jste stříleli z kuličkovky. Docela by zajímalo, kam se poděla ta originalita a zábavnost z velmi slušného Chaser?! Víte to někdo?
Po zbytek hry nudné běhání po uzavřených prostorách, toporní nepřátelé, kteří mizí tak rychle jako se objeví. Zneškodňujete bomby a nic zajímavého se neděje. Ještě za zmínku stojí fajn vypadající zbraně, ze kterých máte pocit, jako by jste stříleli z kuličkovky. Docela by zajímalo, kam se poděla ta originalita a zábavnost z velmi slušného Chaser?! Víte to někdo?
Pro: zajímavý námět, první mise, grafika v první misi,
Proti: ostatní mise, nezajímavé prostředí koridoru, mizející nepřátelé, otřesná fyzika,