Atmosférická hororová adventura odehrávající se ve světě inspirovaném tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Herní prostředí, hráčovy zbraně i samotná hráčova postava jsou techno-organické – jedná se o děsivé skloubení živé a neživé hmoty do jednotného celku.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida bez kůže. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida bez kůže. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Atmosférická hororová adventura odehrávající se ve světě inspirovaném tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Herní prostředí, hráčovy zbraně i samotná hráčova postava jsou techno-organické – jedná se o děsivé skloubení živé a neživé hmoty do jednotného celku.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida bez kůže. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida bez kůže. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Atmosférická hororová adventura odehrávající se ve světě inspirovaném tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Herní prostředí, hráčovy zbraně i samotná hráčova postava jsou techno-organické – jedná se o děsivé skloubení živé a neživé hmoty do jednotného celku.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Atmosférická hororová adventura odehrávající se ve světě inspirovaném tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Herní prostředí, hráčovy zbraně i samotná hráčova postava jsou techno-organické – jedná se o děsivé skloubení živé a neživé hmoty do jednotného celku.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Atmosférická hororová adventura odehrávající se ve světě inspirovaném tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Herní prostředí, hráčovy zbraně i samotná hráčova postava jsou techno-organické – jedná se o děsivé skloubení živé a neživé hmoty do jednotného celku.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.
Hráč se chopí postavy podivného humanoida. Bez jakéhokoliv vysvětlování je vržen do prozkoumávání surrealistického světa, který je rozčleněn do několika nelineárních oblastí. Každá oblast má svou vlastní unikátní tématiku, rébusy, postavy, ... Kromě hráče je svět obýván i dalšími formami života, ne vždy přátelskými. Zdroje jako náboje a inventář jsou omezené a je třeba si dvakrát rozmyslet každý střet. Často je rozumnější, než se pouštět do boje, vzít nohy na ramena.