Nebezpečný artefakt Life Stone byl dlouho chráněn labyrintem před každým, kdo chtěl zneužít jeho sílu. Strážci ovšem jednoho dne udělali chybu, vábení artefaktu neodolala Elayne. Moc artefaktu byla příliš velká na to, aby ji mohla kontrolovat a byla jím zcela ovládnuta. Strážci za chybu zaplatili životem a do okolí unikla monstra, stvořená artefaktem. Uplynula staletí. Mocní rozhodli, že válečník, který přežije jako jediný boje v aréně, bude vyslán, aby Life Stone získal.
Ruzar je dungeon, ve kterém místo klasické party dobrodruhů figuruje jediný hrdina. Ten má sedm základních vlastností a tři stromy dovedností (warrior, ranger, mage). Hra klade důraz na "immersion" a jistou "spartánskost". V počátečních úrovních hustě sněží, léčit se je (krom lektvarů a kouzel) možné pouze u zapálených ohňů. Nemalou roli hraje naložení postavy, zvyšování základního atributu endurance navyšuje maximální nosnost, velké naložení postavy naopak značně omezuje rychlost pohybu. Předměty není možné házet na zem, pouze prodávat, odkládat do speciální truhly (její objem je třeba zvyšovat za získané peníze) nebo nenávratně ničit.
Kouzlení je částečně inspirováno pravidly AD&D (u speciálních kamenů je možné dle úrovně inteligence namemorizovat až šest různých kouzel, ty se pak sesílají pomocí many). Při procházení pěti oblastí (mountains, temple, sanctuary, mines, caves, celkem 16 úrovní) nechybí hádanky, pasti, teleporty nebo propadliště.
Celková herní doba činí zhruba 12 hodin, po dohrání hry je možné pokračovat v New Game +, postavě zůstávají zkušenosti, vlastnosti, dovednosti a vybavení, obtížnost hry se tomu přizpůsobí.
Ruzar je dungeon, ve kterém místo klasické party dobrodruhů figuruje jediný hrdina. Ten má sedm základních vlastností a tři stromy dovedností (warrior, ranger, mage). Hra klade důraz na "immersion" a jistou "spartánskost". V počátečních úrovních hustě sněží, léčit se je (krom lektvarů a kouzel) možné pouze u zapálených ohňů. Nemalou roli hraje naložení postavy, zvyšování základního atributu endurance navyšuje maximální nosnost, velké naložení postavy naopak značně omezuje rychlost pohybu. Předměty není možné házet na zem, pouze prodávat, odkládat do speciální truhly (její objem je třeba zvyšovat za získané peníze) nebo nenávratně ničit.
Kouzlení je částečně inspirováno pravidly AD&D (u speciálních kamenů je možné dle úrovně inteligence namemorizovat až šest různých kouzel, ty se pak sesílají pomocí many). Při procházení pěti oblastí (mountains, temple, sanctuary, mines, caves, celkem 16 úrovní) nechybí hádanky, pasti, teleporty nebo propadliště.
Celková herní doba činí zhruba 12 hodin, po dohrání hry je možné pokračovat v New Game +, postavě zůstávají zkušenosti, vlastnosti, dovednosti a vybavení, obtížnost hry se tomu přizpůsobí.
Nebezpečný artefakt Life Stone byl dlouho chráněn labyrintem před každým, kdo chtěl zneužít jeho sílu. Strážci ovšem jednoho dne udělali chybu, vábení artefaktu neodolala Elayne. Moc artefaktu byla příliš velká na to, aby ji mohla kontrolovat a byla jím zcela ovládnuta. Strážci za chybu zaplatili životem a do okolí unikla monstra, stvořená artefaktem. Uplynula staletí. Mocní rozhodli, že válečník, který přežije jako jediný boje v aréně, bude vyslán, aby Life Stone získal.
Ruzar je dungeon, ve kterém místo klasické party dobrodruhů figuruje jediný hrdina. Ten má sedm základních vlastností a tři stromy dovedností (warrior, ranger, mage). Hra klade důraz na "immersion" a jistou "spartánskost". V počátečních úrovních hustě sněží, léčit se je (krom lektvarů a kouzel) možné pouze u zapálených ohňů. Nemalou roli hraje naložení postavy, zvyšování základního atributu endurance navyšuje maximální nosnost, velké naložení postavy naopak značně omezuje rychlost pohybu. Předměty není možné házet na zem, pouze prodávat, odkládat do speciální truhly (její objem je třeba zvyšovat za získané peníze) nebo nenávratně ničit.
Kouzlení je částečně inspirováno pravidly AD&D (u speciálních kamenů je možné dle úrovně inteligence namemorizovat až šest různých kouzel, ty se pak sesílají pomocí many). Při procházení pěti oblastí (mountains, temple, sanctuary, mines, caves, celkem 16 úrovní) nechybí hádanky, pasti, teleporty nebo propadliště.
Celková herní doba činí zhruba 12 hodin, po dohrání hry je možné pokračovat v New Game +, postavě zůstávají zkušenosti, vlastnosti, dovednosti a vybavení, obtížnost hry se tomu přizpůsobí.
Ruzar je dungeon, ve kterém místo klasické party dobrodruhů figuruje jediný hrdina. Ten má sedm základních vlastností a tři stromy dovedností (warrior, ranger, mage). Hra klade důraz na "immersion" a jistou "spartánskost". V počátečních úrovních hustě sněží, léčit se je (krom lektvarů a kouzel) možné pouze u zapálených ohňů. Nemalou roli hraje naložení postavy, zvyšování základního atributu endurance navyšuje maximální nosnost, velké naložení postavy naopak značně omezuje rychlost pohybu. Předměty není možné házet na zem, pouze prodávat, odkládat do speciální truhly (její objem je třeba zvyšovat za získané peníze) nebo nenávratně ničit.
Kouzlení je částečně inspirováno pravidly AD&D (u speciálních kamenů je možné dle úrovně inteligence namemorizovat až šest různých kouzel, ty se pak sesílají pomocí many). Při procházení pěti oblastí (mountains, temple, sanctuary, mines, caves, celkem 16 úrovní) nechybí hádanky, pasti, teleporty nebo propadliště.
Celková herní doba činí zhruba 12 hodin, po dohrání hry je možné pokračovat v New Game +, postavě zůstávají zkušenosti, vlastnosti, dovednosti a vybavení, obtížnost hry se tomu přizpůsobí.