Design se mi líbí. Je nutné neustále měnit pozice. Frenetičnost se časem zvyšuje, ale to jen kvůli absenci klasického ukládání. Každá sekce je tak o opatrném postupu, krytí. Postupně dojdou zdroje. Jeden úsek jsem opakoval asi desetkrát, ale vždy na zhruba stejném místě konec.
Jsou tam oblasti s ohněm, láva, nesmí se jich hráč dotýkat. Skoro to vypadalo, že je tam neviditelný nepřítel, ale jen jsem se spálil.
Hra má asi 16 úrovní, které na hráče v kampani čekají. Součet bodů v žebříčku se objeví, nejspíše, až se zkompletováním celé hry. V průměru je za jednu úroveň 20 až 30 tisíc bodů. To bude odpovídat těm hodnotám, co tam někteří nahráli. Zvláštní je, že úroveň č. 12 jsem dokončil, aniž bych potřeboval modrý klíč.
Jsou zde průchozí portály, jako jakési sloupy v bílo černé podobě. Těmi se dá projít. Jdou přeskakovat. A vedou na odlišnou cestu, jestliže se projdou v obou směrech.
Level 14 - čistá plošinovka, v níž se skáče a dává pozor, aby si hráč neublížil. Není to v principu složité, jen se špatně trefuje protivníky, bez možnosti stabilně někde stát. Podpěrné nižší plošiny sice přítomny jsou, ale ten velký skok pak příliš nepomůže. A před exitem je již málo zdraví. Tam to v rozích hlídají. Cílem je si nechat nějaké lékárničky na konec a vrátit se k nim. Závěr má diamanty na úzkých plošinkách, vyžadující správné načasování.
Level 15 byl fajn. Na pohodu. Měl jsem už jen 3 zdraví, obezřetně tam chodil a hledal potvory k sejmutí. Hra označí zbývající protivníky býlími znaky, čímž je zřejmé, že jich v mapě již moc není. Děje se tak u posledních dvou zbývajících ke zneškodnění.
Je to skvěle vyvážené a hraje se to jedna radost. Design je krapet odlišný, než byl k vidění v Doom Eternal.
Jsou tam oblasti s ohněm, láva, nesmí se jich hráč dotýkat. Skoro to vypadalo, že je tam neviditelný nepřítel, ale jen jsem se spálil.
Hra má asi 16 úrovní, které na hráče v kampani čekají. Součet bodů v žebříčku se objeví, nejspíše, až se zkompletováním celé hry. V průměru je za jednu úroveň 20 až 30 tisíc bodů. To bude odpovídat těm hodnotám, co tam někteří nahráli. Zvláštní je, že úroveň č. 12 jsem dokončil, aniž bych potřeboval modrý klíč.
Jsou zde průchozí portály, jako jakési sloupy v bílo černé podobě. Těmi se dá projít. Jdou přeskakovat. A vedou na odlišnou cestu, jestliže se projdou v obou směrech.
Level 14 - čistá plošinovka, v níž se skáče a dává pozor, aby si hráč neublížil. Není to v principu složité, jen se špatně trefuje protivníky, bez možnosti stabilně někde stát. Podpěrné nižší plošiny sice přítomny jsou, ale ten velký skok pak příliš nepomůže. A před exitem je již málo zdraví. Tam to v rozích hlídají. Cílem je si nechat nějaké lékárničky na konec a vrátit se k nim. Závěr má diamanty na úzkých plošinkách, vyžadující správné načasování.
Level 15 byl fajn. Na pohodu. Měl jsem už jen 3 zdraví, obezřetně tam chodil a hledal potvory k sejmutí. Hra označí zbývající protivníky býlími znaky, čímž je zřejmé, že jich v mapě již moc není. Děje se tak u posledních dvou zbývajících ke zneškodnění.
Je to skvěle vyvážené a hraje se to jedna radost. Design je krapet odlišný, než byl k vidění v Doom Eternal.