Rings of Power je izometrické RPG a první hra studia Naughty Dog vytvořená pro domácí konzoli.
Ve fantasy světě Ushka Bau kdysi proběhla velkolepá bitva mezi dvěma bohy. Nexus a Void spolu bojovali o posvátný předmět zvaný "Hůl stvoření", za pomocí kterého byl celý svět stvořen. Jejich střet byl tak nesmírný, že v důsledku toho byl předmět rozpolcen na dva kusy a každý z bohů odešel s jednou polovinou. Během let se z těchto dvou polovin stalo 11 prstenů moci, které byli svěřeny do rukou představitelů různých tříd. Byl to rytíř, lučištník a čtyři druhy čarodějů. Tyto prsteny byly však následně ztraceny a staly se pouze legendou.
Mladý čarodějnický učeň Buc je pověřen svým mistrem, aby našel těchto 11 prstenů, které spojením dohromady znovu stvoří mocnou zbraň Hůl stvoření, která dokáže porazit zlého boha Voida a zbavit se ho tak jednou pro vždy.
Přesto že se jedná o konzolovou hru, hratelností se velmi podobá PC RPG hrám tehdejší doby, jako jsou Dungeon Master, Wizardry, The Bard’s Tale nebo série Ultima. Můžete se volně pohybovat po velkém světě, a kromě hlavního úkolu nemusíte dělat žádné vedlejší úkoly, i když je hra na ně bohatá. Neexistuje zde však žádný deník, kde by byly přehledně vypsané detaily o vašem posunu ve hře, a tak se hlavního cíle musí dosáhnout pečlivým postupováním, tedy dávat pozor, všímat si detailů a neustále prozkoumávat okolí.
Nachází se zde stovky NPC postav, se kterými můžete konverzovat na různá témata, vyzívat je na souboj, podplácet a tak podobně s nimi interagovat. Střídá se zde denní a noční cyklus, který ovlivňuje chování postav. Ve hře nejsou žádné zbraně ani zbroj, tahový soubojový systém se otočí pouze okolo kouzel. Na vaší cestě potkáte postavy z odlišných společenství, kdy každá má svůj vlastní typ kouzel a můžete je přesvědčit, aby se přidali do vaší party a pomohli vám.
Ve fantasy světě Ushka Bau kdysi proběhla velkolepá bitva mezi dvěma bohy. Nexus a Void spolu bojovali o posvátný předmět zvaný "Hůl stvoření", za pomocí kterého byl celý svět stvořen. Jejich střet byl tak nesmírný, že v důsledku toho byl předmět rozpolcen na dva kusy a každý z bohů odešel s jednou polovinou. Během let se z těchto dvou polovin stalo 11 prstenů moci, které byli svěřeny do rukou představitelů různých tříd. Byl to rytíř, lučištník a čtyři druhy čarodějů. Tyto prsteny byly však následně ztraceny a staly se pouze legendou.
Mladý čarodějnický učeň Buc je pověřen svým mistrem, aby našel těchto 11 prstenů, které spojením dohromady znovu stvoří mocnou zbraň Hůl stvoření, která dokáže porazit zlého boha Voida a zbavit se ho tak jednou pro vždy.
Přesto že se jedná o konzolovou hru, hratelností se velmi podobá PC RPG hrám tehdejší doby, jako jsou Dungeon Master, Wizardry, The Bard’s Tale nebo série Ultima. Můžete se volně pohybovat po velkém světě, a kromě hlavního úkolu nemusíte dělat žádné vedlejší úkoly, i když je hra na ně bohatá. Neexistuje zde však žádný deník, kde by byly přehledně vypsané detaily o vašem posunu ve hře, a tak se hlavního cíle musí dosáhnout pečlivým postupováním, tedy dávat pozor, všímat si detailů a neustále prozkoumávat okolí.
Nachází se zde stovky NPC postav, se kterými můžete konverzovat na různá témata, vyzívat je na souboj, podplácet a tak podobně s nimi interagovat. Střídá se zde denní a noční cyklus, který ovlivňuje chování postav. Ve hře nejsou žádné zbraně ani zbroj, tahový soubojový systém se otočí pouze okolo kouzel. Na vaší cestě potkáte postavy z odlišných společenství, kdy každá má svůj vlastní typ kouzel a můžete je přesvědčit, aby se přidali do vaší party a pomohli vám.