Rhythm Tengoku je vůbec poslední hra od Nintenda, která se objevila na handheldu GameBoy Advence (GBA). Jedná se o rytmickou hru, která se však objevila pouze na trhu v Japonsku - nicméně o pár let později byla fanoušky přeložena i do anglického jazyka. Hlavním motivem hry je procházení levelů různé náročnosti, ve kterých je třeba pochytit rytmus hudby a ve správný čas reagovat na tyto podněty. Dohromady jde o 40 velmi různorodých rytmických miniher v základní fázi hry a celou řadu dalších remixů, bonusů a jiných levelů. Typickou pro Rhythm Tengoku je mimo vysoké obtížnosti i výrazná vizuální stránka a lehký satirický humor.
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).
Rhythm Tengoku je vůbec poslední hra od Nintenda, která se objevila na handheldu GameBoy Advence (GBA). Jedná se o rytmickou hru, která se však objevila pouze na trhu v Japonsku - nicméně o pár let později byla fanoušky přeložena i do anglického jazyka. Hlavním motivem hry je procházení levelů různé náročnosti, ve kterých je třeba pochytit rytmus hudby a ve správný čas reagovat na tyto podněty. Dohromady jde o 40 velmi různorodých rytmických miniher v základní fázi hry a celou řadu dalších remixů, bonusů a jiných levelů. Typickou pro Rhythm Tengoku je mimo vysoké obtížnosti i výrazná vizuální stránka a lehký satirický humor.
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).
Rhythm Tengoku je vůbec poslední hra od Nintenda, která se objevila na handheldu Game Boy Advance. Jedná se o rytmickou hru, která se však objevila pouze na trhu v Japonsku - nicméně o pár let později byla fanoušky přeložena i do anglického jazyka. Hlavním motivem hry je procházení levelů různé náročnosti, ve kterých je třeba pochytit rytmus hudby a ve správný čas reagovat na tyto podněty. Dohromady jde o 40 velmi různorodých rytmických miniher v základní fázi hry a celou řadu dalších remixů, bonusů a jiných levelů. Typickou pro Rhythm Tengoku je mimo vysoké obtížnosti i výrazná vizuální stránka a lehký satirický humor.
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).
Hra vychází z japonského folkloru a různých, kulturně typických vjemů. O koncept se postaral designér a skladatel Tsunku, který právě s myšlenkou hry přišel za Nintendo. Koncept se stal úspěšným, a později vyšla další pokračování série, která se na konec dostala i mimo Japonsko do celého světa (Rhythm Heaven na Nintendo DS).