Resonance of Fate zavádí hráče do fantasy/sci-fi dystopické budoucnosti, ve které to matka příroda s lidskou rasou již vzdala a životní podmínky jsou tak bídné, že se zbytek přeživších musel uchýlit k životu v obrovské věži jménem Basel. Ta dokáže čistit vzduch a vytvářet základní podmínky k životu. A jelikož jde o věž, vytvořil se zde jakýsi kastovní systém, kdy ve vyšších polohách sídlí bohatí a čím níže se nacházíte, tím spíše budete držet ruku na kapsi s peněženkou. Nic ale není věčné a bezchybný chod věže také ne. Naše trojici hrdinů tak čeká pídění po informacích a příležitostech jak vydělat nějakou tu korunu.
Celková hratelnost se nese v duchu japonských RPG, ovšem tentokrát vaším nejlepším přítelem nebude mohutný meč, ale střelná zbraň, což vede k poměrně unikátnímu soubojovému systému. Souboje sice probíhají v tahové formě, mísí se ovšem s real-time systémem, kdy při pohybu s danou postavou lze volně provádět akci, přičemž nepřítel je v pohybu souběžně s vámi. Délka tahu a množství provedených akcí pak závisí na počtu akčních bodů, které se v průběhu nabíjí. Soubojový systém tudíž nabízí poměrně dost možností a strategického plánování.
Mimo souboje nechybí počtené množství cutscén a rozhovorů. Samotné zasazení hry může připomínat steampunk, jelikož prostředí je plné monumentálních staveb, kterými se prohání roboti a různá monstra. Tenhle pocit umocňuje také stylizace postav a samozřejmě i zbraně. Atmosféra je místy až snová a hra si pohrává i s náboženstvím. Výrazným prvkem je i poněkud vyšší obtížnost.
Celková hratelnost se nese v duchu japonských RPG, ovšem tentokrát vaším nejlepším přítelem nebude mohutný meč, ale střelná zbraň, což vede k poměrně unikátnímu soubojovému systému. Souboje sice probíhají v tahové formě, mísí se ovšem s real-time systémem, kdy při pohybu s danou postavou lze volně provádět akci, přičemž nepřítel je v pohybu souběžně s vámi. Délka tahu a množství provedených akcí pak závisí na počtu akčních bodů, které se v průběhu nabíjí. Soubojový systém tudíž nabízí poměrně dost možností a strategického plánování.
Mimo souboje nechybí počtené množství cutscén a rozhovorů. Samotné zasazení hry může připomínat steampunk, jelikož prostředí je plné monumentálních staveb, kterými se prohání roboti a různá monstra. Tenhle pocit umocňuje také stylizace postav a samozřejmě i zbraně. Atmosféra je místy až snová a hra si pohrává i s náboženstvím. Výrazným prvkem je i poněkud vyšší obtížnost.
Resonance of Fate zavádí hráče do fantasy/sci-fi dystopické budoucnosti, ve které to matka příroda s lidskou rasou již vzdala a životní podmínky jsou tak bídné, že se zbytek přeživších musel uchýlit k životu v obrovské věži jménem Basel. Ta dokáže čistit vzduch a vytvářet základní podmínky k životu. A jelikož jde o věž, vytvořil se zde jakýsi kastovní systém, kdy ve vyšších polohách sídlí bohatí a čím níže se nacházíte, tím spíše budete držet ruku na kapsi s peněženkou. Nic ale není věčné a bezchybný chod věže také ne. Naše trojici hrdinů tak čeká pídění po informacích a příležitostech jak vydělat nějakou tu korunu.
Celková hratelnost se nese v duchu japonských RPG, ovšem tentokrát vaším nejlepším přítelem nebude mohutný meč, ale střelná zbraň, což vede k poměrně unikátnímu soubojovému systému. Souboje sice probíhají v tahové formě, mísí se ovšem s real-time systémem, kdy při pohybu s danou postavou lze volně provádět akci, přičemž nepřítel je v pohybu souběžně s vámi. Délka tahu a množství provedených akcí pak závisí na počtu akčních bodů, které se v průběhu nabíjí. Soubojový systém tudíž nabízí poměrně dost možností a strategického plánování.
Mimo souboje nechybí počtené množství cutscén a rozhovorů. Samotné zasazení hry může připomínat steampunk, jelikož prostředí je plné monumentálních staveb, kterými se prohání roboti a různá monstra. Tenhle pocit umocňuje také stylizace postav a samozřejmě i zbraně. Atmosféra je místy až snová a hra si pohrává i s náboženstvím. Výrazným prvkem je i poněkud vyšší obtížnost.
Celková hratelnost se nese v duchu japonských RPG, ovšem tentokrát vaším nejlepším přítelem nebude mohutný meč, ale střelná zbraň, což vede k poměrně unikátnímu soubojovému systému. Souboje sice probíhají v tahové formě, mísí se ovšem s real-time systémem, kdy při pohybu s danou postavou lze volně provádět akci, přičemž nepřítel je v pohybu souběžně s vámi. Délka tahu a množství provedených akcí pak závisí na počtu akčních bodů, které se v průběhu nabíjí. Soubojový systém tudíž nabízí poměrně dost možností a strategického plánování.
Mimo souboje nechybí počtené množství cutscén a rozhovorů. Samotné zasazení hry může připomínat steampunk, jelikož prostředí je plné monumentálních staveb, kterými se prohání roboti a různá monstra. Tenhle pocit umocňuje také stylizace postav a samozřejmě i zbraně. Atmosféra je místy až snová a hra si pohrává i s náboženstvím. Výrazným prvkem je i poněkud vyšší obtížnost.