Variace na Quarth od Konami s prvky Arkanoid a Tetris. Ve spodní části herního pole se pohybuje hráč zleva doprava, v tomto případě je jeho figura představována andělem. Hráč vystřeluje v kolmém směru nad hlavu své figury rakety a sněhové koule, které se promění ve čtverce v okamžiku, kdy dosáhnou svého cíle, tedy se přilepí na shora padající geometrické tvary, připomínající formace ze zmíněného Tetrisu. Jakmile je blížící se tvar vyplněn střelami, tedy čtverci, z herní obrazovky mizí a na účet hráče jsou připsány body.
Zdánlivě jednoduchý princip hry je ztížen postupným zrychlováním padajících obrazců, zpestřením jsou různé power-upy a extra kameny ukrývající v sobě bomby, bonusové životy nebo arkanoidní pálky, s jejichž pomocí lze jednoduše odstranit ojedinělé kameny. Veškeré dění se odehrává v desítce světů, tedy na různých pozadích, které jsou dále rozděleny do trojice úrovní.