Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Questron II Questron II Questron II Questron II Questron II
Westwood Associates •  Quest Software
Westwood Associates •  Quest Software
Westwood Associates •  Quest Software
Westwood Associates •  Quest Software
Westwood Associates •  Quest Software
PC
1988
PC
1988
PC
1988
PC
1988
PCAtSTAmigaC64Apple II
1988
Questron II Questron II Questron II Questron II Questron II
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Krize v Questronské říši vyvolaná renegátským černokněžníkem Mantorem stvořila hrdinu - vás. Jste rolník ze zeleného okolí Geraldtownu, jež byl královskou prozřetelností vyvolen k tomu, aby se probil skrze zástupy démonů, jež čaroděj vyvolal a zneškodnil je. Král Aaron vám přidělil nejlepšího dvorního čaroděje Mesrona, který nikdy neváhal udělit dobře míněnou radu a ještě vás vybavil mocným talismanem. Stará proroctví o hrdinovi z lidu, podle kterých král vybíral, se naplnila, zlodajný stařec byl zničen a první Questron coby hra ukončen.

Tím však mise za záchranu zemí Questronu nekončí. Žlučovitý stařec Mantor by se nestal rozsévačem smrti bez Book of Magic, kterou v dávnověku sepsalo šest šílených čarodějů. Králi věrný Mesron rozdělí kouzlem čas vedví a pošle vás v něm zpět, do doby krátce před vznikem zkázonosné knihy. Spravit minulost, způsobit, aby kniha nebyla nikdy sepsána, to je jediné řešení jak uchránit Questron před permanentní hrozbou zničení z rukou nikdy nekončící řady samozvanců.

Izometrické RPG se vyznačuje zajímavou kombinací dvou náhledů na hru. Pokud se svým hrdinou chodíte venku, nahlížíte jej pro svou dobu typickou "top down" kamerou. Po vstupu do jakékoliv kobky se hra přepíná do pseudo 3D first person pohledu, který by se dal přirovnat k tomu v The Bard's Tale od Interplay Entertainment. Skutečnou novinkou oproti konkurenci byly už v prvním Questronu minihry, které umožňovaly zvyšovat některý z atributů (dexterity, intelligence). Jednou z nich byly třeba hazardní hry jako blackjack či ruleta. Kdo tvrdí, že hrdina musí být klaďas se vším všudy? Přepadání kupců, ani plenění nepřátelských hradů se tu s hrdinstvím nevylučuje.

Pokud v byste v Questronu II při hraní poznávali rukopis Richarda Garriota, tvůrce Ultimy, nemýlíte se. Bratři John a Charles Doughertovi z Quest Software spolu se studiem Westwood Associates při tvorbě vycházeli z konceptů na základě licence právě od Garriota. Narozdíl od prvního dílu z roku 1984, který bratři vytvořili ještě pod hlavičkou Strategic Simulations, bylo toto pokračování vydáno pro DOS.
Krize v Questronské říši vyvolaná renegátským černokněžníkem Mantorem stvořila hrdinu - vás. Jste rolník ze zeleného okolí Geraldtownu, jež byl královskou prozřetelností vyvolen k tomu, aby se probil skrze zástupy démonů, jež černokněžník vyvolal a nakonec zlikvidoval i jeho. Král Aaron vám přidělil nejlepšího dvorního čaroděje Mesrona, který nikdy neváhal udělit dobře míněnou radu a ještě vás vybavil mocným talismanem. Stará proroctví o hrdinovi z lidu se naplnila, zlodajný stařec byl zničen a první Questron coby hra ukončen.

Tím však mise za záchranu zemí Questronu nekončí. Žlučovitý stařec Mantor by se nestal rozsévačem smrti bez Book of Magic, kterou v dávnověku sepsalo šest šílených čarodějů. Králi věrný Mesron rozdělí kouzlem čas vedví a pošle vás v něm zpět, do doby krátce před vznikem zkázonosné knihy. Spravit minulost, způsobit, aby kniha nebyla nikdy sepsána, to je jediné řešení jak uchránit Questron před permanentní hrozbou zničení z rukou nikdy nekončící řady samozvanců.

Izometrické RPG se vyznačuje zajímavou kombinací dvou náhledů na hru. Pokud se svým hrdinou chodíte venku, nahlížíte jej pro svou dobu typickou "top down" kamerou. Po vstupu do jakékoliv kobky se hra přepíná do pseudo 3D first person pohledu, který by se dal přirovnat k tomu v The Bard's Tale od Interplay Entertainment. Skutečnou novinkou oproti konkurenci byly už v prvním Questronu minihry, které umožňovaly zvyšovat některý z atributů (dexterity, intelligence). Jednou z nich byly třeba hazardní hry jako blackjack či ruleta. Kdo tvrdí, že hrdina musí být klaďas se vším všudy? Přepadání kupců, ani plenění nepřátelských hradů se tu s hrdinstvím nikterak nevylučuje.

Pokud v byste v Questronu II při hraní poznávali rukopis Richarda Garriota, tvůrce Ultimy, nemýlíte se. Bratři John a Charles Doughertovi z Quest Software spolu se studiem Westwood Associates při tvorbě vycházeli z konceptů na základě licence právě od Garriota. Narozdíl od prvního dílu z roku 1984, který bratři vytvořili ještě pod hlavičkou Strategic Simulations, bylo toto pokračování vydáno pro DOS.
Krize v Questronské říši vyvolaná renegátským černokněžníkem Mantorem stvořila hrdinu - vás. Jste rolník ze zeleného okolí Geraldtownu, jež byl královskou prozřetelností vyvolen k tomu, aby se probil skrze zástupy démonů, jež černokněžník vyvolal a nakonec zlikvidoval i jeho. Král Aaron vám přidělil nejlepšího dvorního čaroděje Mesrona, který nikdy neváhal udělit dobře míněnou radu a ještě vás vybavil mocným talismanem. Stará proroctví o hrdinovi z lidu se naplnila, zlodajný stařec byl zničen a první Questron coby hra ukončen.

Tím však mise za záchranu zemí Questronu nekončí. Žlučovitý stařec Mantor by se nestal rozsévačem smrti bez Book of Magic, kterou v dávnověku sepsalo šest šílených čarodějů. Králi věrný Mesron rozdělí kouzlem čas vedví a pošle vás v něm zpět, do doby krátce před vznikem zkázonosné knihy. Spravit minulost, způsobit, aby kniha nebyla nikdy sepsána, to je jediné řešení jak uchránit Questron před permanentní hrozbou zničení z rukou nikdy nekončící řady samozvanců.

Izometrické RPG se vyznačuje zajímavou kombinací dvou náhledů na hru. Pokud se svým hrdinou chodíte venku, nahlížíte jej pro svou dobu typickou "top down" kamerou. Po vstupu do jakékoliv kobky se hra přepíná do pseudo 3D first person pohledu, který by se dal přirovnat k tomu v The Bard's Tale od Interplay Entertainment. Skutečnou novinkou oproti konkurenci byly už v prvním Questronu minihry, které umožňovaly zvyšovat některý z atributů (dexterity, intelligence). Jednou z nich byly třeba hazardní hry jako blackjack či ruleta. Kdo tvrdí, že hrdina musí být klaďas se vším všudy? Přepadání kupců, ani plenění nepřátelských hradů se tu s hrdinstvím nikterak nevylučuje.

Pokud v byste v Questronu II při hraní poznávali rukopis Richarda Garriota, tvůrce Ultimy, nemýlíte se. Bratři John a Charles Doughertovi z Quest Software spolu se studiem Westwood Associates při tvorbě vycházeli z konceptů na základě licence právě od Garriota. Narozdíl od prvního dílu z roku 1984, který bratři vytvořili ještě pod hlavičkou Strategic Simulations, bylo toto pokračování vydáno pro DOS.
Krize v questronské říši vyvolaná renegátským černokněžníkem Mantorem stvořila hrdinu - vás. Jste rolník ze zeleného okolí Geraldtownu, jenž byl královskou prozřetelností vyvolen k tomu, aby se probil skrze zástupy démonů, jež černokněžník vyvolal a nakonec zlikvidoval i jeho. Král Aaron vám přidělil nejlepšího dvorního čaroděje Mesrona, který nikdy neváhal udělit dobře míněnou radu a ještě vás vybavil mocným talismanem. Stará proroctví o hrdinovi z lidu se naplnila, zlodajný stařec byl zničen a první Questron coby hra ukončen.

V Questronu II vaše mise za záchranu říše pokračuje. Žlučovitý stařec Mantor by se nestal rozsévačem smrti bez "Book of Magic", kterou v dávnověku sepsalo šest šílených čarodějů. Věrný Mesron rozdělí kouzlem čas vedví a pošle vás v něm zpět, do doby krátce před vznikem zkázonosné knihy. Spravit minulost, způsobit, aby kniha nebyla nikdy sepsána, to je jediné řešení, jak uchránit Questron před permanentní hrozbou zničení z rukou nikdy nekončící řady samozvanců. Kdo tvrdí, že hrdina musí být klaďas se vším všudy? Přepadání kupců, ani plenění nepřátelských hradů se ani ve dvojce s hrdinstvím nikterak nevylučuje.

Izometrické RPG se vyznačuje zajímavou kombinací dvou náhledů na hru. Pokud se svým hrdinou chodíte venku, nahlížíte jej pro svou dobu typickou "top down" kamerou. Po vstupu do jakékoliv kobky se hra přepíná do pseudo 3D first person pohledu, podobný tomu z The Bard's Tale (1985) a následných dvou pokračování od Interplay. Skutečnou novinkou oproti konkurenci byly od prvního Questronu minihry, které umožňovaly zvyšovat některý z atributů (dexterity, intelligence). Za všechny lze jmenovat hazardní hry jako třeba blackjack či ruletu.
Krize v questronské říši vyvolaná renegátským černokněžníkem Mantorem stvořila hrdinu - vás. Jste rolník ze zeleného okolí Geraldtownu, jenž byl královskou prozřetelností vyvolen k tomu, aby se probil skrze zástupy démonů, jež černokněžník vyvolal a nakonec zlikvidoval i jeho. Král Aaron vám přidělil nejlepšího dvorního čaroděje Mesrona, který nikdy neváhal udělit dobře míněnou radu a ještě vás vybavil mocným talismanem. Stará proroctví o hrdinovi z lidu se naplnila, zlodajný stařec byl zničen a první Questron coby hra ukončen.

V Questronu II vaše mise za záchranu říše pokračuje. Žlučovitý stařec Mantor by se nestal rozsévačem smrti bez "Book of Magic", kterou v dávnověku sepsalo šest šílených čarodějů. Věrný Mesron rozdělí kouzlem čas vedví a pošle vás v něm zpět, do doby krátce před vznikem zkázonosné knihy. Spravit minulost, způsobit, aby kniha nebyla nikdy sepsána, to je jediné řešení, jak uchránit Questron před permanentní hrozbou zničení z rukou nikdy nekončící řady samozvanců. Kdo tvrdí, že hrdina musí být klaďas se vším všudy? Přepadání kupců, ani plenění nepřátelských hradů se ani ve dvojce s hrdinstvím nikterak nevylučuje.

Izometrické RPG se vyznačuje zajímavou kombinací dvou náhledů na hru. Pokud se svým hrdinou chodíte venku, nahlížíte jej pro svou dobu typickou "top down" kamerou. Po vstupu do jakékoliv kobky se hra přepíná do pseudo 3D first person pohledu, podobný tomu z The Bard's Tale (1985) a následných dvou pokračování od Interplay. Skutečnou novinkou oproti konkurenci byly od prvního Questronu minihry, které umožňovaly zvyšovat některý z atributů (dexterity, intelligence). Za všechny lze jmenovat hazardní hry jako třeba blackjack či ruletu.