Logická hra s adventurními prvky od Slovenského týmu Cauldron, tvůrců Spellcross: Poslední bitva.
Hráč ovládá dva panáčky, se kterými musí projít 99 pater a dostat se až na vrchol tajemného Chrámu slunce. Přednosti hry jsou originální rébusy, zajímavý příběh a chytlavá hudba.
Hráč ovládá dva panáčky, se kterými musí projít 99 pater a dostat se až na vrchol tajemného Chrámu slunce. Přednosti hry jsou originální rébusy, zajímavý příběh a chytlavá hudba.
Logická hra s adventurními prvky od Slovenského týmu Cauldron, tvůrců Spellcross: Poslední bitva.
Hráč ovládá dva panáčky, se kterými musí projít 99 pater a dostat se až na vrchol tajemného Chrámu slunce. Přednosti hry jsou originální rébusy, zajímavý příběh a chytlavá hudba.
Hráč ovládá dva panáčky, se kterými musí projít 99 pater a dostat se až na vrchol tajemného Chrámu slunce. Přednosti hry jsou originální rébusy, zajímavý příběh a chytlavá hudba.
Quadrax je prvotinou Slovenského týmu Cauldron, tvůrců Spellcross: Poslední bitva. Jedná se o logickou hru s adventurními prvky, původně napsanou pro ZX Spectrum.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.
Quadrax je prvotinou Slovenského týmu Cauldron, tvůrců Spellcross: Poslední bitva. Jedná se o logickou hru s adventurními prvky, původně napsanou pro ZX Spectrum.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.
Quadrax je prvotinou Slovenského týmu Cauldron, tvůrců Spellcross: Poslední bitva. Jedná se o logickou hru s adventurními prvky, původně napsanou pro ZX Spectrum.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.
Děj se odehrává v africké poušti roku 1992. Dva badatelé, Mike a Alex, pátrají po svých blízkých, kteří záhadně zmizeli při expedici zkoumající sektu egyptského boha Amhuna. Hluboko v poušti prý leží posvátné místo, bájná fata morgána, která se údajně zjevuje jednou za čtyři roky. Jenže při pátrání v poušti mají Mike a Alex nehodu s džípem. Stovky kilometrů od civilizace a s minimem zásob jsou odkázáni pouze na zázrak. Třetího dne po nehodě ovšem zahlédnou v dálce podivné záblesky, a tak se s novou nadějí vydávají prozkoumat zdroj. A nevěří svým očím, když se před nimi začne rýsovat monumentální budova.
Během průzkumu budovy musí Mike a Alex překonat stovku místností a dostat se až na její vrchol. Cíl v každé zboku viděné úrovni je dostat oba dobrodruhy na těžko dostupnou plošinku značící východ. V dosažení východu vám brání kameny a různé mechanismy (páčky, teleporty a podobně). Hra vyžaduje spolupráci obou postav, můžete je ovládat na střídačku pomocí mezerníku nebo nechat druhého badatele kamarádovi v multiplayeru na jednom počítači.