Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
P.T. P.T. P.T. P.T.

Silent Hills P.T.

Silent Hills P.T.

Silent Hills P.T.

Silent Hills P.T.

7780s Studio
7780s Studio
7780s Studio
7780s Studio
PS4
12.08.2014
PS4
12.08.2014
PS4
12.08.2014
PS4
12.08.2014
PS5
kompatibilní
P.T. P.T. P.T. P.T.
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
freeware freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Watch out. The gap in the door...
its a separate reality.

The only me is me.
Are you sure the only you is you?


Žalář duše mívá mnoho podob. Chodba rodinného domu na předměstí znepokojivě tiché metropole vyvolává vzpomínky vzbuzující výčitky. Stále stejná a přesto s každým průchodem jiná chodba stupňuje muka obraznosti skrze náznaky, jež postupně nahrazuje obžaloba. Co bude za dalším rohem? Vyrovnání s tragédií pohrouženou v symbolech vyžaduje absolvovat krutou cestu do hlubin vlastního nitra. Najdete však vůbec sílu opustit stěny tohoto prokletého místa? Silent Hill již více není jenom zapadákovem kdesi v rezavém pásu severovýchodu Spojených států, jeho kousek je v každém z nás...

V roce 2014 měla značka Silent Hill nakročeno na doposud nejvýraznější změnu, kterou v rebootu Silent Hills představovala změna perspektivy, nakládání s atmosférou i celkové hratelnosti. Lze se jen rozhlížet a porůznu zoomovat na důležité věci, zatímco před těkavým nepřítelem není obrany. Nadějný projekt herního designéra Hidea Kojimy a filmového režiséra Guillerma Del Tora zrušil vydavatel Konami, a tak vše zůstalo u „hratelného teaseru“ zhruba na půl hodiny. Odkazem P.T. se v následujících letech alespoň inspirovaly malé i velké horory jako Layers of Fear (2016) či Resident Evil 7: Biohazard (2017).
Watch out. The gap in the door...
it's a separate reality.

The only me is me.
Are you sure the only you is you?


Žalář duše mívá mnoho podob. Chodba rodinného domu na předměstí znepokojivě tiché metropole vyvolává vzpomínky vzbuzující výčitky. Stále stejná a přesto s každým průchodem jiná chodba stupňuje muka obraznosti skrze náznaky vytěsňované přímou obžalobou. Co bude za dalším rohem? Vyrovnání s tragédií pohrouženou v symbolech vyžaduje absolvovat krutou cestu do hlubin vlastního nitra. Najdete však vůbec sílu opustit stěny tohoto prokletého místa? Silent Hill již více není jenom zapadákovem kdesi v rezavém pásu severovýchodu Spojených států, jeho kousek je v každém z nás...

V roce 2014 měla značka Silent Hill nakročeno na doposud nejvýraznější změnu, kterou v rebootu Silent Hills představovala změna perspektivy, nakládání s atmosférou i celkové hratelnosti. Lze se jen rozhlížet a porůznu zoomovat na důležité věci, zatímco před těkavým nepřítelem není obrany. Nadějný projekt herního designéra Hidea Kojimy a filmového režiséra Guillerma Del Tora zrušil vydavatel Konami, a tak vše zůstalo u „hratelného teaseru“ zhruba na půl hodiny. Odkazem P.T. se v následujících letech alespoň inspirovaly malé i velké horory jako Layers of Fear (2016) či Resident Evil 7: Biohazard (2017).
Watch out. The gap in the door...
it's a separate reality.

The only me is me.
Are you sure the only you is you?


Žalář duše mívá mnoho podob. Chodba rodinného domu na předměstí znepokojivě tiché metropole vyvolává vzpomínky vzbuzující výčitky. Stále stejná a přesto s každým průchodem jiná chodba stupňuje muka obraznosti skrze náznaky vytěsňované přímou obžalobou. Co bude za dalším rohem? Vyrovnání s tragédií pohrouženou v symbolech vyžaduje absolvovat krutou cestu do hlubin vlastního nitra. Najdete však vůbec sílu opustit stěny tohoto prokletého místa? Silent Hill již více není jenom zapadákovem kdesi v rezavém pásu severovýchodu Spojených států, jeho kousek je v každém z nás...

V roce 2014 měla značka Silent Hill nakročeno na doposud nejvýraznější změnu, kterou v rebootu Silent Hills představovala změna perspektivy, nakládání s atmosférou i celkové hratelnosti. Lze se jen rozhlížet a porůznu zoomovat na důležité věci, zatímco před těkavým nepřítelem není obrany. Nadějný projekt herního designéra Hidea Kojimy a filmového režiséra Guillerma Del Tora zrušil vydavatel Konami, a tak vše zůstalo u „hratelného teaseru“ zhruba na půl hodiny. Odkazem P.T. se v následujících letech alespoň inspirovaly malé i velké horory jako Layers of Fear (2016) či Resident Evil 7: Biohazard (2017).
Watch out. The gap in the door...
it's a separate reality.

The only me is me.
Are you sure the only you is you?


Žalář duše mívá mnoho podob. Chodba rodinného domu na předměstí znepokojivě tiché metropole vyvolává vzpomínky vzbuzující výčitky. Stále stejná a přesto s každým průchodem jiná chodba stupňuje muka obraznosti skrze náznaky vytěsňované přímou obžalobou. Co bude za dalším rohem? Vyrovnání s tragédií pohrouženou v symbolech vyžaduje absolvovat krutou cestu do hlubin vlastního nitra. Najdete však vůbec sílu opustit stěny tohoto prokletého místa? Silent Hill již více není jenom zapadákovem kdesi v rezavém pásu severovýchodu Spojených států, jeho kousek je v každém z nás...

V roce 2014 měla značka Silent Hill nakročeno na doposud nejvýraznější změnu, kterou v rebootu Silent Hills představovala změna perspektivy, nakládání s atmosférou i celkové hratelnosti. Lze se jen rozhlížet a porůznu zoomovat na důležité věci, zatímco před těkavým nepřítelem není obrany. Nadějný projekt herního designéra Hidea Kojimy a filmového režiséra Guillerma Del Tora zrušil vydavatel Konami, a tak vše zůstalo u „hratelného teaseru“ zhruba na půl hodiny. Odkazem P.T. se v následujících letech alespoň inspirovaly malé i velké horory jako Layers of Fear (2016) či Resident Evil 7: Biohazard (2017).