Když vidím ty hodnocení tak si říkám, že jsem asi hrál (v roce 2021) úplně jinou hru než zdejší osazenstvo.
50% dávám jen proto, že mi byla hra na úplným začátku celkem sympatická dokud jsem neodhalil jak je celá hra reálně sprasená a strašně těžkopádná, jako kus dobré práce si takhle nepředstavuju. Nápady tu fakt jsou - jejich realizace je ale dost bídná.
Nevím jak jsou na tom ostatní dvě postavy, já hrál za menšího chlápka tuším Jack se jmenoval.
Nemyslím, že by hra s ním byla nějak výrazně těžší, střílení přímo vaší postavy stejně patří mezi ty jednodušší činnosti ve hře. Spíš mě štvalo, že střelba vaší postavy prostě není moc zábavná, to i podobně starý Giants Citizen Kabuto zvládal o třídu lépe.
Naopak jakékoliv skákání, nedejbože nad propastí, je tu hraje důležitou roli a bohužel je to i dost frustrující zážitek, nejen kvůli celkové těžkopádnosti skoků, ale i častému zasekávání se o terén a neustálý strach jestli plošinku třeba nepřeskočíte. Dostat se na nějaké obtížně dostupné místo pro jeden z mnoha předmětů (ve skutečnosti miniaturizovaná budova pro váš ostrůvek) bývá mnohdy zdlouhavá až otravná záležitost.
Stavba budov na vašem ostrůvku probíhá prostě tím, že vyberete z vašeho inventáře jeden budovní item a použijete ho na jednom z pár možných plácků na vašem ostrově. Průšvih je v tom, že jich nesmyslně můžete nést jen pár což v praxi znamená mnohem víc zbytečnýho cestování sem a tam, frustrujícího skákání a jetpackování sem a tam a tudíž i větší šance někde zařvat.
Samotné "cestování" s ostrovem je jen o tom, že ho můžete posunout jen po několika málo předem jasně daných neviditelných lajnách mezi takovými "parkovišti pro ostrovy", někdy i jen po jediné lajně v levelu, a o možnosti váš ostrov fyzicky během té cesty mezi parkingy zastavit, což je zpravidla tehdy když potřebuje z dálky něco rozstřílet nebo posbírat itemy co se válí po okolních ostrůvcích, eventuelně využít k útoku některé z vašich letadel. Bohužel tyhle pasáže jsou brutálně nevyvážené, jednou proletíte 3/4 mapy úplně na pohodu jen aby se poslední čtvrtina zvrhla v nekonečný boj o holý ostrov kdy jen po centimetrech posouváte ostrov a likvidijete zdánlivě nekonečnou hordu nepřítel. Jednou opustíte váš ostrov abyste něco málo rozstříleli a něco vzali pohoda, jindy zjistíte, že musíte vystoupit a proskákat nad nekonečnou hlubinou brutálně dlouhým bludištěm plušinek, s nepřáteli kdy jediná chybička či zásek během skoku vede k vaší smrti. Jindy můžete drtivý útok nepřítele zachránit jen tím, že v chaotické spleti létajích šutrů a bordelu najdete zrovna ty klíčové stavboitemy, ale problém je vůbec najít. Jindy vám na ostrov tak brutálně zaútočí, že sotva stíháte opravovat a stavě budovy.
Létání s letadly sice patří mezi ty lepší části hry, bohužel i tady platí, že to bývá velmi nevyvážené co se obtížnosti týče a dost často i nechutně zdlouhavé. Pokud nejste fakt dobrý tak není problém v jedný misi strávit i pár hodin. Jednou stranda kdy stačí zdálky zničit nepříteli pár budov a letadel, jindy dvouhodinový peklo kdy je pro zničení základních budov vetřelců nutný důkladně a pomalu na rozsáhlým skalnatým ostrůvku snad stovky obranných věžiček aby jste mohli bezpečně přesunout váš ostrov blízko k cílovým budovám. Nebo třeba ke konci hry proletět s vaším letadélkem dost šíleným labyrintem šutrů a kamene, to už jsem toho měl po krk.
Hra prostě působí dojmem dost narychlo vydaného titulu kde proběhl jen minimální, pokud vůbec nějaký betatest. Nápady autoři zjevně měli, ale v reálu strašně odflákli i zásadní věci jako skoky a technická správa vašeho mechanického ostrova i level design by zasloužil lépe otestovat než to pustili mezi hráče. Chvílema jsem si připadal jako když jsem se kdysi ze srandy pokoušel hrát Dooma s klasickým těžkopádným joystickem s devadesátek. Akorát, že tady ten chaos a absurdita není způsobená ovládacím nástrojem, ale blbým level designem, blbě udělaným ovládáním a tím v důsledku i obtížností kterou zdá se nikdo moc neřešil a tu plácnul pár potvor jinde celou armádu. A žádný patch, který by aspoň část problémů vyřešil pokud vím nikdy nevyšel.
50% dávám jen proto, že mi byla hra na úplným začátku celkem sympatická dokud jsem neodhalil jak je celá hra reálně sprasená a strašně těžkopádná, jako kus dobré práce si takhle nepředstavuju. Nápady tu fakt jsou - jejich realizace je ale dost bídná.
Nevím jak jsou na tom ostatní dvě postavy, já hrál za menšího chlápka tuším Jack se jmenoval.
Nemyslím, že by hra s ním byla nějak výrazně těžší, střílení přímo vaší postavy stejně patří mezi ty jednodušší činnosti ve hře. Spíš mě štvalo, že střelba vaší postavy prostě není moc zábavná, to i podobně starý Giants Citizen Kabuto zvládal o třídu lépe.
Naopak jakékoliv skákání, nedejbože nad propastí, je tu hraje důležitou roli a bohužel je to i dost frustrující zážitek, nejen kvůli celkové těžkopádnosti skoků, ale i častému zasekávání se o terén a neustálý strach jestli plošinku třeba nepřeskočíte. Dostat se na nějaké obtížně dostupné místo pro jeden z mnoha předmětů (ve skutečnosti miniaturizovaná budova pro váš ostrůvek) bývá mnohdy zdlouhavá až otravná záležitost.
Stavba budov na vašem ostrůvku probíhá prostě tím, že vyberete z vašeho inventáře jeden budovní item a použijete ho na jednom z pár možných plácků na vašem ostrově. Průšvih je v tom, že jich nesmyslně můžete nést jen pár což v praxi znamená mnohem víc zbytečnýho cestování sem a tam, frustrujícího skákání a jetpackování sem a tam a tudíž i větší šance někde zařvat.
Samotné "cestování" s ostrovem je jen o tom, že ho můžete posunout jen po několika málo předem jasně daných neviditelných lajnách mezi takovými "parkovišti pro ostrovy", někdy i jen po jediné lajně v levelu, a o možnosti váš ostrov fyzicky během té cesty mezi parkingy zastavit, což je zpravidla tehdy když potřebuje z dálky něco rozstřílet nebo posbírat itemy co se válí po okolních ostrůvcích, eventuelně využít k útoku některé z vašich letadel. Bohužel tyhle pasáže jsou brutálně nevyvážené, jednou proletíte 3/4 mapy úplně na pohodu jen aby se poslední čtvrtina zvrhla v nekonečný boj o holý ostrov kdy jen po centimetrech posouváte ostrov a likvidijete zdánlivě nekonečnou hordu nepřítel. Jednou opustíte váš ostrov abyste něco málo rozstříleli a něco vzali pohoda, jindy zjistíte, že musíte vystoupit a proskákat nad nekonečnou hlubinou brutálně dlouhým bludištěm plušinek, s nepřáteli kdy jediná chybička či zásek během skoku vede k vaší smrti. Jindy můžete drtivý útok nepřítele zachránit jen tím, že v chaotické spleti létajích šutrů a bordelu najdete zrovna ty klíčové stavboitemy, ale problém je vůbec najít. Jindy vám na ostrov tak brutálně zaútočí, že sotva stíháte opravovat a stavě budovy.
Létání s letadly sice patří mezi ty lepší části hry, bohužel i tady platí, že to bývá velmi nevyvážené co se obtížnosti týče a dost často i nechutně zdlouhavé. Pokud nejste fakt dobrý tak není problém v jedný misi strávit i pár hodin. Jednou stranda kdy stačí zdálky zničit nepříteli pár budov a letadel, jindy dvouhodinový peklo kdy je pro zničení základních budov vetřelců nutný důkladně a pomalu na rozsáhlým skalnatým ostrůvku snad stovky obranných věžiček aby jste mohli bezpečně přesunout váš ostrov blízko k cílovým budovám. Nebo třeba ke konci hry proletět s vaším letadélkem dost šíleným labyrintem šutrů a kamene, to už jsem toho měl po krk.
Hra prostě působí dojmem dost narychlo vydaného titulu kde proběhl jen minimální, pokud vůbec nějaký betatest. Nápady autoři zjevně měli, ale v reálu strašně odflákli i zásadní věci jako skoky a technická správa vašeho mechanického ostrova i level design by zasloužil lépe otestovat než to pustili mezi hráče. Chvílema jsem si připadal jako když jsem se kdysi ze srandy pokoušel hrát Dooma s klasickým těžkopádným joystickem s devadesátek. Akorát, že tady ten chaos a absurdita není způsobená ovládacím nástrojem, ale blbým level designem, blbě udělaným ovládáním a tím v důsledku i obtížností kterou zdá se nikdo moc neřešil a tu plácnul pár potvor jinde celou armádu. A žádný patch, který by aspoň část problémů vyřešil pokud vím nikdy nevyšel.
radical_durian
Jumas
Jo_Do
Pro: Na svou dobu celkem originální koncept hry i slušná grafika, různorodé mise, možnost ovládat lecjaká letadla, zajímavý svět
Proti: Brutální glitchfest jenž snad ani neměl betatest, tupě naskriptovaná hra, nesmyslně limitovaný inventář budov, totálně nevyladěná obtížnost hry a hratelnost obecně, velmi problematické skákání, extrémně časté zasekávání se o všechno, béčkový příběh a horš