Jednoduchá adventura na zhruba hodinu a půl, která vizuálem trochu připomíná Ghost of a Tale, ale co do hratelnosti to není RPG, ale v zásadě jednoduchá plošinovka s několika puzzly a dialogy.
Je fajn sledovat, že se i freeware scéna stále někam posouvá a že i amatérský studentský projekt několika lidí se může blížit kvalitám komerční hry. Samozřejmě s výhradami. I na Postmouse je znát, že to není úplně profesionálně začištěná hra a třeba optimalizace s ohledem na nepříliš vysokou technickou kvalitu grafiky je dost tristní. Tvůrci se snažili slabší textury, menší míru detailů a viditelnou zubatost zamaskovat postprocess efekty, což místy působí dobře na oko, ale hodně se odráží na celkovém výkonu.
Ovšem i přes trošku clunky ovládání se to hraje příjemně. Hopsání v roli malé myšky a průzkum zarostlé zahrady mě na ty necelé dvě hoďky příjemně zabavil. Bylo znát, že se tvůrci na hře zřejmě postupně učili a interiéry na mě působily o dost funkčněji jak po stránce level designu, tak kvalitami celkového vizuálu (textur, i celkového nasvícení scény) a celkovou optimalizací. Ale samozřejmě, beru v potaz, že jsem to hrál na už poněkud vousaté sestavě a na současném HW asi problémy s výkonem nebudou.
Mile mě překvapil závěr se sympatickou pohádkovou pointou, který celou hru až nečekaně kvalitně zakončil.
Je fajn sledovat, že se i freeware scéna stále někam posouvá a že i amatérský studentský projekt několika lidí se může blížit kvalitám komerční hry. Samozřejmě s výhradami. I na Postmouse je znát, že to není úplně profesionálně začištěná hra a třeba optimalizace s ohledem na nepříliš vysokou technickou kvalitu grafiky je dost tristní. Tvůrci se snažili slabší textury, menší míru detailů a viditelnou zubatost zamaskovat postprocess efekty, což místy působí dobře na oko, ale hodně se odráží na celkovém výkonu.
Ovšem i přes trošku clunky ovládání se to hraje příjemně. Hopsání v roli malé myšky a průzkum zarostlé zahrady mě na ty necelé dvě hoďky příjemně zabavil. Bylo znát, že se tvůrci na hře zřejmě postupně učili a interiéry na mě působily o dost funkčněji jak po stránce level designu, tak kvalitami celkového vizuálu (textur, i celkového nasvícení scény) a celkovou optimalizací. Ale samozřejmě, beru v potaz, že jsem to hrál na už poněkud vousaté sestavě a na současném HW asi problémy s výkonem nebudou.
Mile mě překvapil závěr se sympatickou pohádkovou pointou, který celou hru až nečekaně kvalitně zakončil.
Pro: sympatický setting, prostředí, oddychová svižná hratelnost, závěr
Proti: místy nezačištěné, vyšší HW náročnost, občas trochu toporný pohyb