Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Pitfall! je již legendární plošinovka vytvořená Daviden Cranem pro Atari 2600. Jedná se o druhou nejprodávanější hru pro tuto konzoli a určila budoucí vývoj tohoto žánru. Později byla hra portována na další platformy.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.
Hlavním hrdinou hry Pitfall! je dobrodruh Pitfall Harry, jehož úkolem je najít v rozlehlé džungli 32 ztracených pokladů. Na to vše má však pouhých 20 minut a aby toho nebylo málo, džungle je posetá pastmi a nebezpečnou faunou. Číhají na něj tedy hadi a krokodýli, musí překonat propasti či kutálející klády. Lze sestoupit i do podzemí, kde však poklady hlídají nebezpeční škorpióni. Hra končí po ztrátě tří životů, uplynutí času či po nalezení všech 32 pokladů.
Hra obsahuje 255 obrazovek. Překážky hráč překonává ve většině případů skákáním, někdy mu však může pomoci houpající se liána. Vše závisí na správném načasování, některé pasti lze i ve správný moment proběhnout.
V roce 1984 vyšlo pokračování s názvem Pitfall II: Lost Caverns.