Seeker, Slayer, Survivor je v pořadí druhé rozšíření pro izometrické RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, jež je tentokrát primárně zaměřené na souboje. Po obdržení jistého balíčku s useknutou hlavou se hráči zpřístupní nový quest a na mapě světa se odkryje nová oblast, ostrov Kazuwari. Ten je pod ochranou rukou boha lovu Galawaina a jako takový hostí nejobávanější válečníky světa, zatímco místní příroda ukrývá přerostlé a nebezpečné bestie. Místní podmínky přežijí jen ti nejlepší.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Seeker, Slayer, Survivor je v pořadí druhé rozšíření pro izometrické RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, jež je tentokrát primárně zaměřené na souboje. Po obdržení jistého balíčku s useknutou hlavou se hráči zpřístupní nový quest a na mapě světa se odkryje nová oblast, ostrov Kazuwari. Ten je pod ochranou rukou boha lovu Galawaina a jako takový hostí nejobávanější válečníky světa, zatímco místní příroda ukrývá přerostlé a nebezpečné bestie. Místní podmínky přežijí jen ti nejlepší.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Seeker, Slayer, Survivor je v pořadí druhé rozšíření pro izometrické RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, jež je tentokrát primárně zaměřené na souboje. Po obdržení jistého balíčku s useknutou hlavou se hráči zpřístupní nový quest a na mapě světa se odkryje nová oblast, ostrov Kazuwari. Ten je pod ochranou rukou boha lovu Galawaina a jako takový hostí nejobávanější válečníky světa, zatímco místní příroda ukrývá přerostlé a nebezpečné bestie. Místní podmínky přežijí jen ti nejlepší.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Seeker, Slayer, Survivor je v pořadí druhé rozšíření pro izometrické RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, jež je tentokrát primárně zaměřené na souboje. Po obdržení jistého balíčku s useknutou hlavou se hráči zpřístupní nový quest a na mapě světa se odkryje nová oblast, ostrov Kazuwari. Ten je pod ochranou rukou boha lovu Galawaina a jako takový hostí nejobávanější válečníky světa, zatímco místní příroda ukrývá přerostlé a nebezpečné bestie. Místní podmínky přežijí jen ti nejlepší.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Seeker, Slayer, Survivor je v pořadí druhé rozšíření pro izometrické RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, jež je tentokrát primárně zaměřené na souboje. Po obdržení jistého balíčku s useknutou hlavou se hráči zpřístupní nový quest a na mapě světa se odkryje nová oblast, ostrov Kazuwari. Ten je pod ochranou rukou boha lovu Galawaina a jako takový hostí nejobávanější válečníky světa, zatímco místní příroda ukrývá přerostlé a nebezpečné bestie. Místní podmínky přežijí jen ti nejlepší.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.
Na ostrově Kazuwari se nalézá aréna zvaná Crucible, ve které uchazeči o titul šampióna jedné ze tří Tváří Lovu bojují proti smrtícím tvorům nebo mezi sebou. Každá Tvář představuje jinou zkoušku – Slayer reprezentuje přímočarý a brutální boj s nepřáteli, Seeker vyžaduje taktičtější uvažování a využívání prostředí ve svůj prospěch, zatímco Survivor spočívá ve schopnosti vydržet nelítostné podmínky a vlny protivníků. Mezi souboji hráč pak může vést rozhovory nebo pátrat po mocných artefaktech, jež se na Kazuwari údajně nacházejí.