Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Phantom Brave PC Phantom Brave Phantom Brave Phantom Brave

Phantom Brave: The Hermuda Triangle, Phantom Brave: We Meet Again, Phantom Brave PC

Phantom Brave: The Hermuda Triangle, Phantom Brave: We Meet Again, Phantom Brave PC

Phantom Brave: The Hermuda Triangle, Phantom Brave: We Meet Again, Phantom Brave PC

Nippon Ichi Software
Nippon Ichi Software
Nippon Ichi Software •  System Prisma (Wii)
Nippon Ichi Software •  System Prisma (Wii)
PC
25.07.2016
PS2
31.08.2004
Wii
14.08.2009
PSP
08.03.2011
PC
25.07.2016
PS2
31.08.2004
Wii
14.08.2009
PSP
08.03.2011
PC
25.07.2016
PS2
31.08.2004
Wii
14.08.2009
PSP
08.03.2011
PC
25.07.2016
Phantom Brave Phantom Brave Phantom Brave Phantom Brave
Žánr
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
strategie > tahová strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.

Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.

Původně hra vyšla na PS2 (2004). Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii (2009) pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle (2011). PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.

Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.

Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.

Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.

Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.

Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.

Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.