Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2 (2004). Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii (2009) pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle (2011). PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2 (2004). Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii (2009) pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle (2011). PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Marona je osiřelá třináctiletá dívka, která žije sama na malém ostrově. Po svých rodičích zdědila jednu zvláštní schopnost. Dokáže vidět a mluvit s přízraky zesnulých lidí. Jedním z nich je i Ash, který byl známým rodičů Marony a teď slouží jako její osobní strážce. Pro svou schopnost komunikace s mrtvými je ale Marona ostatními lidmi často zatracována. Nebrání jí to však živit se jako Chroma a s pomocí přízraků plnit žádosti o pomoc.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.
Phantom Brave je isometrická tahová strategie. Na rozdíl od většiny ostatních nevyužívá čtvercové pole a postavami je tak možné pohybovat ve 360 stupních. Podobně jako v Disgaea: Hour of Darkness je možné bojovníky zvedat a házet, tentokrát dokonce i mimo hrací plochu a tím je vyřadit z boje. Hráč si postavy sám vytváří a přiřazuje jim jednotlivá povolání. Může je také pomocí fúze spojit a tvořit nové. Mimo příběhových map je k dispozici také možnost nechat generovat dungeony náhodně a ty využívat k dosažení vyšších levelů a zisku lepšího vybavení.
Původně hra vyšla na PS2. Rozšířený remake vznikl pro Nintendo Wii pod názvem Phantom Brave: We Meet Again a později i port pro PSP jménem Phantom Brave: The Hermuda Triangle. PC verze je definitivní edicí obsahující veškerý obsah z ostatních vydání.