Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Perimeter Perimeter Perimeter Perimeter

Perimeter: Legate Edition

KD Labs (nově vytvořeno)
K-D Labs
K-D Labs
K-D Labs
PC
21.05.2004
PC
21.05.2004
PC
21.05.2004
PC
21.05.2004
Perimeter Perimeter Perimeter Perimeter
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Perimeter je velice originální RTS hrou, která se bohužel nedočkala komerčního úspěchu. Základem hry byla možnost terraformace, čili úpravy terénu. Stavět jste totiž mohli pouze na absolutní rovině, takže bylo nutné terén upravit pomocí jednotek Brigadier, jež byly základnou pro nanoroboty, kteří terraformaci prováděli.

Dalším neobvyklým aspektem jsou suroviny - je tu jen jedna: energie. Ta funguje podobně jako v Total Annihilation, takže vám přibývá v určitém množství (závisí na počtu energetických jader) a je-li spotřeba vyšší než výroba, tak zásoba energie klesá. Energetická jádra tvoří energetickou síť napájející budovy, takže při jejich umisťování je zapotřebí trochu myslet.

No a tím třetím nejzajímavějším aspektem hry je nanomorphing. Zapomeňte na milion produkčních budov pro každý druh jednotky - tady máme budovy jen na tři jednotky: Vojáky, Oficíry a Inženýry. Ti sami o sobě jsou nic moc (až na Inženýry schopné opravovat spřátelené jednotky a budovy). Ovšem díky laboratořím můžete tyhle základní jednotky morfovat do jednotek pokročilejších, jimiž jsou různá raketometná vozítka, tanky, letadla a třeba i podzemní "krtci". Za určitých podmínek lze morfovat jednotky prakticky kdekoli a kdykoli. Třeba pokud vidíme, že na naše tanky letí letadla, rychle je přeměníme na protiletadlovce a protivník se jistě nestačí divit. Jednotky ovládáte po četách, těch může být max. 5, přičemž pro každou četu (krom té první) musíte mít postaveno Command Center.

Zkráceně vzato, Perimeter je velice zajímavá sci-fi RTS odehrávající se v daleké budoucnosti. Má poměrně zajímavý příběh a ve výše rozebraných aspektech je doslova revoluční.
Perimeter je velice originální RTS hrou, která se bohužel nedočkala komerčního úspěchu. Základem hry byla možnost terraformace, čili úpravy terénu. Stavět jste totiž mohli pouze na absolutní rovině, takže bylo nutné terén upravit pomocí jednotek Brigadier, jež byly základnou pro nanoroboty, kteří terraformaci prováděli.

Dalším neobvyklým aspektem jsou suroviny - je tu jen jedna: energie. Ta funguje podobně jako v Total Annihilation, takže vám přibývá v určitém množství (závisí na počtu energetických jader) a je-li spotřeba vyšší než výroba, tak zásoba energie klesá. Energetická jádra tvoří energetickou síť napájející budovy, takže při jejich umisťování je zapotřebí trochu myslet.

No a tím třetím nejzajímavějším aspektem hry je nanomorphing. Zapomeňte na milion produkčních budov pro každý druh jednotky - tady máme budovy jen na tři jednotky: Vojáky, Oficíry a Inženýry. Ti sami o sobě jsou nic moc (až na Inženýry schopné opravovat spřátelené jednotky a budovy). Ovšem díky laboratořím můžete tyhle základní jednotky morfovat do jednotek pokročilejších, jimiž jsou různá raketometná vozítka, tanky, letadla a třeba i podzemní "krtci". Za určitých podmínek lze morfovat jednotky prakticky kdekoli a kdykoli. Třeba pokud vidíme, že na naše tanky letí letadla, rychle je přeměníme na protiletadlovce a protivník se jistě nestačí divit. Jednotky ovládáte po četách, těch může být max. 5, přičemž pro každou četu (krom té první) musíte mít postaveno Command Center.

Zkráceně vzato, Perimeter je velice zajímavá sci-fi RTS odehrávající se v daleké budoucnosti. Má poměrně zajímavý příběh a ve výše rozebraných aspektech je doslova revoluční.
Perimeter je velice originální RTS hrou, která se bohužel nedočkala komerčního úspěchu. Základem hry byla možnost terraformace, čili úpravy terénu. Stavět jste totiž mohli pouze na absolutní rovině, takže bylo nutné terén upravit pomocí jednotek Brigadier, jež byly základnou pro nanoroboty, kteří terraformaci prováděli.

Dalším neobvyklým aspektem jsou suroviny - je tu jen jedna: energie. Ta funguje podobně jako v Total Annihilation, takže vám přibývá v určitém množství (závisí na počtu energetických jader) a je-li spotřeba vyšší než výroba, tak zásoba energie klesá. Energetická jádra tvoří energetickou síť napájející budovy, takže při jejich umisťování je zapotřebí trochu myslet.

No a tím třetím nejzajímavějším aspektem hry je nanomorphing. Zapomeňte na milion produkčních budov pro každý druh jednotky - tady máme budovy jen na tři jednotky: Vojáky, Oficíry a Inženýry. Ti sami o sobě jsou nic moc (až na Inženýry schopné opravovat spřátelené jednotky a budovy). Ovšem díky laboratořím můžete tyhle základní jednotky morfovat do jednotek pokročilejších, jimiž jsou různá raketometná vozítka, tanky, letadla a třeba i podzemní "krtci". Za určitých podmínek lze morfovat jednotky prakticky kdekoli a kdykoli. Třeba pokud vidíme, že na naše tanky letí letadla, rychle je přeměníme na protiletadlovce a protivník se jistě nestačí divit. Jednotky ovládáte po četách, těch může být max. 5, přičemž pro každou četu (krom té první) musíte mít postaveno Command Center.

Zkráceně vzato, Perimeter je velice zajímavá sci-fi RTS odehrávající se v daleké budoucnosti. Má poměrně zajímavý příběh a ve výše rozebraných aspektech je doslova revoluční.
Perimeter je velice originální RTS hrou, která se bohužel nedočkala komerčního úspěchu. Základem hry byla možnost terraformace, čili úpravy terénu. Stavět jste totiž mohli pouze na absolutní rovině, takže bylo nutné terén upravit pomocí jednotek Brigadier, jež byly základnou pro nanoroboty, kteří terraformaci prováděli.

Dalším neobvyklým aspektem jsou suroviny - je tu jen jedna: energie. Ta funguje podobně jako v Total Annihilation, takže vám přibývá v určitém množství (závisí na počtu energetických jader) a je-li spotřeba vyšší než výroba, tak zásoba energie klesá. Energetická jádra tvoří energetickou síť napájející budovy, takže při jejich umisťování je zapotřebí trochu myslet.

No a tím třetím nejzajímavějším aspektem hry je nanomorphing. Zapomeňte na milion produkčních budov pro každý druh jednotky - tady máme budovy jen na tři jednotky: Vojáky, Oficíry a Inženýry. Ti sami o sobě jsou nic moc (až na Inženýry schopné opravovat spřátelené jednotky a budovy). Ovšem díky laboratořím můžete tyhle základní jednotky morfovat do jednotek pokročilejších, jimiž jsou různá raketometná vozítka, tanky, letadla a třeba i podzemní "krtci". Za určitých podmínek lze morfovat jednotky prakticky kdekoli a kdykoli. Třeba pokud vidíme, že na naše tanky letí letadla, rychle je přeměníme na protiletadlovce a protivník se jistě nestačí divit. Jednotky ovládáte po četách, těch může být max. 5, přičemž pro každou četu (krom té první) musíte mít postaveno Command Center.

Zkráceně vzato, Perimeter je velice zajímavá sci-fi RTS odehrávající se v daleké budoucnosti. Má poměrně zajímavý příběh a ve výše rozebraných aspektech je doslova revoluční.

Pro hru vyšlo rozšíření Perimeter: Emperor's Testament a později následoval i druhý díl Perimeter 2: New Earth.

V roce 2024 vyšla lehce zmodernizovaná verze Perimeter: Legate Edition, která přinesla mírná technické vylepšení (podporu širokoúhlého zobrazení a vyšších rozlišení, vylepšené textury a modely), funkční internetový multiplayer a podporu modifikací. V sobě již zahrnuje rozšíření Emperor's Testament.
Oficiální stránky hry (http://)