Andreas Maier je umělec, který se živí příležitostnými pracemi během jeho cesty Evropou šestnáctého století. Jeho putování ho zavede do malebného města Tassing v Bavorsku. Zde se nachází i benediktínské opatství Keirsau, kde Andreas začne pomáhat s manuskripty. Vražda zasáhne do jeho života předtím než zvládne dokončit svou práci a jeho mentor je z ní obviněn. Andreas se tak rozhodne svému mentorovi pomoct a nalézt pravého vraha. To ještě ale netuší do jak rozsáhlé konspirace se zaplete.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba v čem Andreas vynikal na škole může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba v čem Andreas vynikal na škole může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Andreas Maier je umělec, který se živí příležitostnými pracemi během jeho cesty Evropou šestnáctého století. Jeho putování ho zavede do malebného města Tassing v Bavorsku. Zde se nachází i benediktínské opatství Keirsau, kde Andreas začne pomáhat s manuskripty. Vražda zasáhne do jeho života předtím než zvládne dokončit svou práci a jeho mentor je z ní obviněn. Andreas se tak rozhodne svému mentorovi pomoct a nalézt pravého vraha. To ještě ale netuší do jak rozsáhlé konspirace se zaplete.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba v čem Andreas vynikal na škole může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba v čem Andreas vynikal na škole může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Andreas Maler je umělec, který se živí příležitostnými pracemi během jeho cesty Evropou šestnáctého století. Jeho putování ho zavede do malebného města Tassing v Bavorsku. Zde se nachází i benediktínské opatství Keirsau, kde Andreas začne pomáhat s manuskripty. Vražda zasáhne do jeho života ještě předtím, než zvládne dokončit svou práci a jeho mentor je z ní obviněn. Andreas se tak rozhodne svému mentorovi pomoct a nalézt pravého vraha. To ještě ale netuší, do jak rozsáhlé konspirace se zaplete.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Andreas Maler je umělec, který se živí příležitostnými pracemi během jeho cesty Evropou šestnáctého století. Jeho putování ho zavede do malebného města Tassing v Bavorsku. Zde se nachází i benediktínské opatství Keirsau, kde Andreas začne pomáhat s manuskripty. Vražda zasáhne do jeho života ještě předtím, než zvládne dokončit svou práci a jeho mentor je z ní obviněn. Andreas se tak rozhodne svému mentorovi pomoct a nalézt pravého vraha. To ještě ale netuší, do jak rozsáhlé konspirace se zaplete.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Andreas Maler je umělec, který se živí příležitostnými pracemi během jeho cesty Evropou šestnáctého století. Jeho putování ho zavede do malebného města Tassing v Bavorsku. Zde se nachází i benediktínské opatství Keirsau, kde Andreas začne pomáhat s manuskripty. Vražda zasáhne do jeho života ještě předtím, než zvládne dokončit svou práci a jeho mentor je z ní obviněn. Andreas se tak rozhodne svému mentorovi pomoct a nalézt pravého vraha. To ještě ale netuší, do jak rozsáhlé konspirace se zaplete.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.
Pentiment je příběhová adventura viděná z boku. Důležitou částí je nelineární průběh a možnost rozhodování se. Volby mají své důsledky a tak například volba, v čem Andreas vynikal na škole, může ovlivnit typ rozhovorů, které je Andreas schopný vést s místními obyvateli. Nelinearita se projevuje i v samotném vyšetřování. Množství sesbíraných indicií je čistě na schopnostech a chuti hráče. Výběr pachatele je taktéž naprosto otevřený.
Výtvarná stránka se může pyšnit výraznou stylizovaností, která připomíná středověké iluminované rukopisy.