Path of Exile je akční isometrické online RPG (ala Diablo) zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Každá z postav je postavena na jednom nebo dvou základních atributech - síla, obratnost, inteligence. Všechny postavy sdílejí společný obrovský strom pasivních skillů. Každá postava začíná na jiném místě tohoto stromu a může si vybrat libovolnou cestu k síle. Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat.
Také ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla, jako je zlato a podobně. Obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, svitky portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení.
Každá z postav je postavena na jednom nebo dvou základních atributech - síla, obratnost, inteligence. Všechny postavy sdílejí společný obrovský strom pasivních skillů. Každá postava začíná na jiném místě tohoto stromu a může si vybrat libovolnou cestu k síle. Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat.
Také ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla, jako je zlato a podobně. Obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, svitky portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení.
Path of Exile je akční isometrické online RPG (ala Diablo) zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Každá z postav je postavena na jednom nebo dvou základních atributech - síla, obratnost, inteligence. Všechny postavy sdílejí společný obrovský strom pasivních skillů. Každá postava začíná na jiném místě tohoto stromu a může si vybrat libovolnou cestu k síle. Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat.
Také ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla, jako je zlato a podobně. Obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, svitky portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení.
Hra je teprve ve fázi open-beta
Každá z postav je postavena na jednom nebo dvou základních atributech - síla, obratnost, inteligence. Všechny postavy sdílejí společný obrovský strom pasivních skillů. Každá postava začíná na jiném místě tohoto stromu a může si vybrat libovolnou cestu k síle. Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat.
Také ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla, jako je zlato a podobně. Obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, svitky portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení.
Hra je teprve ve fázi open-beta
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Hra je ve fázi open-beta.
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Hra je ve fázi open-beta.
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, ješ byl(a) za své činy poslán do vyhnanství.
Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, ješ byl(a) za své činy poslán do vyhnanství.
Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jež byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodejnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňovány stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Path of Exile je akční isometrické "hack and slash" online RPG zasazené do temného fantasy světa Wraeclast. Hráč se ujme jednoho z obyvatel země Oriath, jenž byl za své činy poslán do vyhnanství. Pro postavu je na výběr mezi šesti třídami - duelista (duelist), čarodějnice (witch), hraničářka (ranger), templář (templar), nájezdník (marauder) a stín (shadow).
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".
Všechny postavy sdílejí společný strom pasivních dovedností, přičemž pro každý z šesti charakterů je vždy prioritní jiná kombinace dvou ze tří základních atributů (síla, obratnost, inteligence), což ovlivňuje startovní pozici charakteru ve společném stromu dovedností. Hráč si může vybrat libovolnou cestu vývoje postavy, dokonce se lze napojit, skrze spletité cesty stromu dovedností, do pasivních skillů jiných povolání.
Kouzla a schopnosti postav jsou řešeny originálně pomocí drahokamů kouzel, které se vkládají do zbraní a brnění postavy a tím jí umožňují dané kouzlo využívat. Tudíž skutečná síla a magie pochází z magických artefaktů a jimi osazeného vybavení (zmíněný skill tree přidává jen pasivní dovednosti).
Ekonomika je řešena jiným způsobem, než je obvyklé. Ve hře se neobjevuje žádná forma platidla jako je zlato a podobně, ale celá podléhá směnnému obchodu. Přesněji řečeno obchodníci vyměňují přinesené věci za svitky k identifikaci, portálu a jiné věci, kterými je možné například změnit atributy vybavení a dále modifikovat zbraň, přesto v obchodu platí jistá pravidla a za určité specifické předměty jste odměňováni stejným "materiálem".