Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky své předcházející dvoudílné hře Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnou na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnou na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky své předcházející dvoudílné hře Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnou na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnou na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky své předcházející dvoudílné hře Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky své předcházející dvoudílné hře Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky sérii Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky sérii Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním autorem této vesměs klasické adventury je Benoît Sokal, známý především díky sérii Syberia. Paradise se odehrává ve fiktivní Africké zemi Mauranii zmítané občanskou válkou mezi králem a protivládními rebely. Po zřícení letadla se zde objevuje hlavní hrdinka se ztrátou paměti. Bez jediné vzpomínky na svou minulost jí nezbývá než přijmout jméno Ann Smith, po autorce knihy o Mauranii, kterou má u sebe, a vydat se pryč ze země a snad i odhalit, kým ve skutečnosti je.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.
Hlavním herním prvkem odlišující Paradise od ostatních adventur měl být černý leopard, záhadně spjatý s Ann Smith. Ze slibované možnosti hrát za leoparda a více ho zapojit do řešení úkolů však zůstala jen párkrát se opakující nezajímavá minihra, v níž je potřeba s leopardem doběhnout na určené místo a kterou lze stejně přeskočit i bez hraní.