Pacific War je komplexní válečná hra mapující 2. světovou válku v Tichomoří. Jedná se o vylepšenou Matrix Edition původního titulu Gary Grisby's Pacific War, který Garymu Grisbimu vydalo studio Strategic Simulations v roce 1992. Mezi hlavní změny oproti původnímu vydání patří nové jednotky, možnost hrát v režimu PBEM, nové artworky a nové herní mechanismy.
Hra obsahuje 7 různě dlouhých scénářů, z nichž některé fungují jako kampaň (zahrnující celou válku), některé reflektují kratší historická období a jiné jsou pojaty jako tutorialy. Hráč si může vybrat, zda chce válčit za Japonsko nebo za spojence, za obě strany konfliktu anebo může nechat AI válčit mezi sebou a celé to pozorovat. Multiplayer zahrnuje režimy jako hotseat či zmíněný PBEM.
Vše probíhá na tahy dle klasického systému IGOUGU. Jeden hex představuje zhruba 100 mil a jedno odehrané kolo (tah) posune čas dopředu o týden. Počet hráčem ovládaných jednotek je vysoký a k tomu je nutno zvládat jejich management na všech úrovních (divize, svazy atd.), zásobování a mnoho dalších aspektů války. Ve své době se jednalo o jednu z nejkomplexnějších strategických her, o čemž svědčí i manuál, který v prvním vydání zabíral 82 stran.
Hra obsahuje 7 různě dlouhých scénářů, z nichž některé fungují jako kampaň (zahrnující celou válku), některé reflektují kratší historická období a jiné jsou pojaty jako tutorialy. Hráč si může vybrat, zda chce válčit za Japonsko nebo za spojence, za obě strany konfliktu anebo může nechat AI válčit mezi sebou a celé to pozorovat. Multiplayer zahrnuje režimy jako hotseat či zmíněný PBEM.
Vše probíhá na tahy dle klasického systému IGOUGU. Jeden hex představuje zhruba 100 mil a jedno odehrané kolo (tah) posune čas dopředu o týden. Počet hráčem ovládaných jednotek je vysoký a k tomu je nutno zvládat jejich management na všech úrovních (divize, svazy atd.), zásobování a mnoho dalších aspektů války. Ve své době se jednalo o jednu z nejkomplexnějších strategických her, o čemž svědčí i manuál, který v prvním vydání zabíral 82 stran.
Pacific War je komplexní válečná hra mapující 2. světovou válku v Tichomoří. Jedná se o vylepšenou Matrix Edition původního titulu Gary Grisby's Pacific War, který Garymu Grisbymu vydalo studio Strategic Simulations v roce 1992. Mezi hlavní změny oproti původnímu vydání patří nové jednotky, možnost hrát v režimu PBEM, nové artworky a nové herní mechanismy.
Hra obsahuje 7 různě dlouhých scénářů, z nichž některé fungují jako kampaň (zahrnující celou válku), některé reflektují kratší historická období a jiné jsou pojaty jako tutorialy. Hráč si může vybrat, zda chce válčit za Japonsko nebo za spojence, za obě strany konfliktu anebo může nechat AI válčit mezi sebou a celé to pozorovat. Multiplayer zahrnuje režimy jako hotseat či zmíněný PBEM.
Vše probíhá na tahy dle klasického systému IGOUGU. Jeden hex představuje zhruba 100 mil a jedno odehrané kolo (tah) posune čas dopředu o týden. Počet hráčem ovládaných jednotek je vysoký a k tomu je nutno zvládat jejich management na všech úrovních (divize, svazy atd.), zásobování a mnoho dalších aspektů války. Ve své době se jednalo o jednu z nejkomplexnějších strategických her, o čemž svědčí i manuál, který v prvním vydání zabíral 82 stran.
Hra obsahuje 7 různě dlouhých scénářů, z nichž některé fungují jako kampaň (zahrnující celou válku), některé reflektují kratší historická období a jiné jsou pojaty jako tutorialy. Hráč si může vybrat, zda chce válčit za Japonsko nebo za spojence, za obě strany konfliktu anebo může nechat AI válčit mezi sebou a celé to pozorovat. Multiplayer zahrnuje režimy jako hotseat či zmíněný PBEM.
Vše probíhá na tahy dle klasického systému IGOUGU. Jeden hex představuje zhruba 100 mil a jedno odehrané kolo (tah) posune čas dopředu o týden. Počet hráčem ovládaných jednotek je vysoký a k tomu je nutno zvládat jejich management na všech úrovních (divize, svazy atd.), zásobování a mnoho dalších aspektů války. Ve své době se jednalo o jednu z nejkomplexnějších strategických her, o čemž svědčí i manuál, který v prvním vydání zabíral 82 stran.