Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fingon (11.12.2012 14:48): Nebylo to programovane ve dvou lidech, vsechno sem to "spichnul" za vikend. Grafika me vzala nejvic hodin, asi tak 2/3 celkovyho casu a kodovani v TP7 s rutinami v asm par hodin. Puvodne to nebylo ani urcene na prodej, ale jenom jako ukazka programovani pro mojeho spoluzaka na prumce...
@Crash (11.12.2012 14:21): 1) Vochozku do toho netahej, krome nekolika her na Amigu pokud vim nic nenaprogramoval. Jeho sila spocivala v neprustrelnem marketingu, kdy dokazal prodat i podprumerne tituly. Ty reklamy jsou sice velkohube, ale evidentne zabiraly... a ano, Vochozka trading zalozil hned po maturite.

2) kdyz se podivas, nikde nepisu, ze je to dobra hra. Tohle navic bylo programovane ve dvou lidech. Kazdopadne to nemeni nic na tom, ze jsem designem okouzlen, jakkoli je pouzit na titulu, ktery se nikdy nemel dostat do prodeje (i kdyz jako pridavek ke dvema prumernym textovkam... proc ne. Porad lepsi, nez Turbo Speedway).

BTW momentalne patram po tom, kdo byli Computer Experts. Zatim mam seznam lidi, kteri spolupracovali na trech titulech vydanych Vochozkou, to, ze byli udajne ze Svitav (z jedne recenze) a ze Peniska udajne programoval Leo: Zhava cisla.
@Fingon (11.12.2012 13:58): No pro mě je to spíše ukázka programátorského umu českých studentů (pokud se nepletu tak Vochozka měl v té době tak nějak po matuře), která je ovšem z objektivních příčin v porovnání se zahraniční konkurencí sto let za opicemi. Považovat to za skvost jen proto že tady nic nevycházelo se mi zdá scestné.
Fingon: Nezlob se na mě, ale tvrdit, že tohle je SKVOST z hlediska programátorského umu v době, kdy vyšel TIE Fighter, Transport Tycoon, Colonization nebo TES Arena je i na mě trochu moc...