Luke Scull s přezdívkou Alazander, vedoucí designer modulu Neverwinter Nights: Tyrants of the Moonsea, vydává první kapitolu své kampaně The Blades of Netheril, která je přímým pokračováním hlavní kampaně Neverwinter Nights, ale také má příběhové vazby na Shadows of Undrentide, Hordes of the Underdark a kampaně od Ossian Studios.
Můžete se tak těšit na spoustu známých postav včetně pěti různých společníků do vaší party, 14 nových oblastí v Icewind Dale, 14 nových monster včetně jejich portrétů a 16 nových hudebních skladeb. To vše v 10 - 15 hodinovém dobrodružství.
"V Desetiměstí v Icewind Dale se probouzí Hrdina Neverwinteru. Zbaven nedávných vzpomínek a ponechán napospas smrti záhadnou mocí musí přežít hrozící nebezpečí a odhalit pravdu o svém únosu. Odpovědi, které naleznou, ovlivní osud celých Zapomenutých říší."
Scullova předchozí tvorba a vlastně tvorba celýho Ossianu mě nikdy moc neoslovila. Takovej lepší průměr. Ale tohle je fakt dobrý.
Hodně mě to bavilo a čím dál jsem v příběhu byla, tím víc a víc. Vlastně bych až řekla, že nic lepšího jsem pod prvním Neverwinter Nights nehrála a dvojka to překonává akorát skvělým Mask of the Betrayer.
Ale píši to jako hráčka a fanynka Forgotten Realms a her, které se v něm odehrávají, takže všechny ty camea a easter eggy perfektně zapůsobily. Bez nich by to bylo poloviční.
Asi to vyzkoušíme i v co-opu, ale hra varuje, že to může být rozbitý, takže zázraky nečekám...
Hodně mě to bavilo a čím dál jsem v příběhu byla, tím víc a víc. Vlastně bych až řekla, že nic lepšího jsem pod prvním Neverwinter Nights nehrála a dvojka to překonává akorát skvělým Mask of the Betrayer.
Ale píši to jako hráčka a fanynka Forgotten Realms a her, které se v něm odehrávají, takže všechny ty camea a easter eggy perfektně zapůsobily. Bez nich by to bylo poloviční.
Asi to vyzkoušíme i v co-opu, ale hra varuje, že to může být rozbitý, takže zázraky nečekám...