Neverending Nightmares je horrorová hra s černobílou grafikou. Hráč se ujímá Thomase nacházející se v hlubokém spánku. V něm musí procházet děsivými nočními můrami, jež přibývají na intenzitě. Tyto můry se točí kolem jeho sestry Gabbi.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Neverending Nightmares je hororová hra s černobílou grafikou. Hráč se ujímá Thomase nacházející se v hlubokém spánku. V něm musí procházet děsivými nočními můrami, jež přibývají na intenzitě. Tyto můry se točí kolem jeho sestry Gabbi.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Neverending Nightmares je hororová hra s černobílou grafikou. Hráč se ujímá Thomase nacházející se v hlubokém spánku. V něm musí procházet děsivými nočními můrami, jež přibývají na intenzitě. Tyto můry se točí kolem jeho sestry Gabbi.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Neverending Nightmares je hororová hra s černobílou grafikou. Hráč se ujímá Thomase nacházející se v hlubokém spánku. V něm musí procházet děsivými nočními můrami, jež přibývají na intenzitě. Tyto můry se točí kolem jeho sestry Gabbi.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Neverending Nightmares je hororová hra s černobílou grafikou. Hráč se ujímá Thomase nacházející se v hlubokém spánku. V něm musí procházet děsivými nočními můrami, jež přibývají na intenzitě. Tyto můry se točí kolem jeho sestry Gabbi.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.
Hra se nejvíce přibližuje adventuře a je inspirována autorovými zážitky. Hráč prochází lokacemi, jako jsou strašidelný dům či psychiatrie, kde se musí skrývat před monstry, jelikož není možné před nimi utéct. V některých místech je potřebná interakce s předměty, mezi něž spadá svíčka či sekera. V jistých místech se hra větví a tak lze dosáhnout až 3 konců.