Mortyr je FPS z druhé světové války od polských Mirage Interactive. Jedná se o klasický koncept střílečky s neohroženým hlavním hrdinou, který s oblibou střílí na kaši stovky a stovky zlých nacistů a jejich psů.
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Mortyr je FPS z druhé světové války od polských Mirage Interactive. Jedná se o klasický koncept střílečky s neohroženým hlavním hrdinou, který s oblibou střílí na kaši stovky a stovky zlých nacistů a jejich psů.
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Hra se dočkala tří pokračování. V roce 2004 pokračování s názvem Mortyr 2: For Ever s poněkud vyspělejší grafikou. Roku 2008 jsme se dočkali hned dvou pokračování a sice - Mortyr III a Mortyr 4 (Operation Thunderstorm).
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Hra se dočkala tří pokračování. V roce 2004 pokračování s názvem Mortyr 2: For Ever s poněkud vyspělejší grafikou. Roku 2008 jsme se dočkali hned dvou pokračování a sice - Mortyr III a Mortyr 4 (Operation Thunderstorm).
Mortyr je FPS z druhé světové války od polských Mirage Interactive. Jedná se o klasický koncept střílečky s neohroženým hlavním hrdinou, který s oblibou střílí na kaši stovky a stovky zlých nacistů a jejich psů.
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Hra se dočkala tří pokračování. V roce 2004 pokračování s názvem Mortyr 2: For Ever s poněkud vyspělejší grafikou. Roku 2008 jsme se dočkali hned dvou pokračování a sice - Mortyr III a Mortyr 4 (Operation Thunderstorm).
Příběh se však netýká jen poloviny 20. stol.; nacisté totiž válku za pomoci tajné superzbraně vyhráli a v 21. století panují celému světu. Ten začínají stíhat rozsáhlé přírodní pohromy a generál Mortyr dostane tušáka, že odpověď na otázku "Proč?" nalezne jedině v minulosti. Vyšle tedy svého syna Sebastiana vstříc radostem druhé světové války strojem času. Sebastian si ale nakonec zastřílí i v "jeho" věku. Nutno podotknout, že s levely v budoucnosti už tak mizerný level-design, závislý na hledání klíčů vypadnuvších z nepřátel, ještě více upadá.
Hra se do myslí tehdejších recenzentů zapsala na svoji dobu slušným enginem, neférovými skripty, jejichž úkolem bylo zhmotnit hráči za zadkem nepřátele, a osobitou muškou, jež se čas od času rozhodla uhýbati před cílem.
Hra se dočkala tří pokračování. V roce 2004 pokračování s názvem Mortyr 2: For Ever s poněkud vyspělejší grafikou. Roku 2008 jsme se dočkali hned dvou pokračování a sice - Mortyr III a Mortyr 4 (Operation Thunderstorm).