Missile Command, jedna z nejpopulárnějších a nejúspěšnějších her od Atari své doby, je akční arkádou, ve které má hráč za úkol ochránit šest měst před útokem mimozemské civilizace z planety Krytol. Nepřátelé vrhají na města bomby, které musí hráč sestřelovat pomocí raket. Jednou raketou je možné zničit všechny bomby, které se v okolí výbuchu nacházejí. Nicméně hráč má v každé úrovni pouze omezený počet munice, v případě že ji vyplýtvá, budou města do konce úrovně nechráněné. V jedné úrovni je však možné ztratit maximálně tři města.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Missile Command, jedna z nejpopulárnějších a nejúspěšnějších her od Atari své doby, je akční arkádou, ve které má hráč za úkol ochránit šest měst před útokem mimozemské civilizace z planety Krytol. Nepřátelé vrhají na města bomby, které musí hráč sestřelovat pomocí raket. Jednou raketou je možné zničit všechny bomby, které se v okolí výbuchu nacházejí. Nicméně hráč má v každé úrovni pouze omezený počet munice, v případě že ji vyplýtvá, budou města do konce úrovně nechráněné. V jedné úrovni je však možné ztratit maximálně tři města.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Missile Command, jedna z nejpopulárnějších a nejúspěšnějších her od Atari své doby, je akční arkádou, ve které má hráč za úkol ochránit šest měst před útokem mimozemské civilizace z planety Krytol. Nepřátelé vrhají na města bomby, které musí hráč sestřelovat pomocí raket. Jednou raketou je možné zničit všechny bomby, které se v okolí výbuchu nacházejí. Nicméně hráč má v každé úrovni pouze omezený počet munice, v případě že ji vyplýtvá, budou města do konce úrovně nechráněné. V jedné úrovni je však možné ztratit maximálně tři města.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Missile Command, jedna z nejpopulárnějších a nejúspěšnějších her od Atari své doby, je akční arkádou, ve které má hráč za úkol ochránit šest měst před útokem mimozemské civilizace z planety Krytol. Nepřátelé vrhají na města bomby, které musí hráč sestřelovat pomocí raket. Jednou raketou je možné zničit všechny bomby, které se v okolí výbuchu nacházejí. Nicméně hráč má v každé úrovni pouze omezený počet munice, v případě že ji vyplýtvá, budou města do konce úrovně nechráněné. V jedné úrovni je však možné ztratit maximálně tři města.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.
Hra končí v případě ztráty všech šesti měst. Stejně jako v mnoha jiných hrách, nemá Missile Command konec, jde o nahrání co nejvyššího skóre. S každou další úrovní jsou nepřátelé rychlejší a je jich více.
Hra byla portována na velké množství platforem, v roce 1999 pak vznikl stejnojmenný remake.