Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Mini-Putt Mini-Putt
Artech Digital Entertainments •  Tanager Software Productions (Apple II) •  Algorithm Institute (GB) •  A Wave (GB, NES)
Artech Digital Entertainments •  Tanager Software Productions (Apple II) •  Algorithm Institute (GB) •  A Wave (GB, NES)
PCC64
1987
SpectrumApple II
1988
NES
15.02.1991
GB
26.04.1991
PCC64
1987
SpectrumApple II
1988
NES
15.02.1991
GB
26.04.1991
Mini-Putt Mini-Putt
Žánr
sportovní > nezařazeno *
sportovní > golf *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

Jedná se o minigolf, který je možné hrát až ve čtyřech hráčích a který nabízí čtyři různá hřiště s jinou obtížností. Deluxe a Challenge obsahují obtížné kopečky a složitě upravené dráhy, Classic nabízí mosty a další překážky na hřišti a poslední je Traditional, kdy se jedná o standardní hřiště bez větších úprav. Hra také nabízí mód, ve kterém lze jednotlivá hřiště procvičovat.

Hráči k úderu napomáhá křížek, se kterým pohybuje po hřišti na místo, kam a do jaké vzdálenosti by chtěl svůj úder vést. Následně po stisknutí akčního tlačítka se ukáže ukazatel úderu. Jeho hladina stoupá a jakmile dosáhne ukazatel požadované vzdálenosti, stiskne hráč opět akční tlačítko. Podobně se pomocí ukazatelů provádí určení síly úderu a také jeho přesnost.
Jedná se o minigolf, který je možné hrát až ve čtyřech hráčích a který nabízí čtyři různá hřiště s jinou obtížností. Deluxe a Challenge obsahují obtížné kopečky a složitě upravené dráhy, Classic nabízí mosty a další překážky na hřišti a poslední je Traditional, kdy se jedná o standardní hřiště bez větších úprav. Hra také nabízí mód, ve kterém lze jednotlivá hřiště procvičovat.

Hráči k úderu napomáhá křížek, se kterým pohybuje po hřišti na místo, kam a do jaké vzdálenosti by chtěl svůj úder vést. Následně po stisknutí akčního tlačítka se ukáže ukazatel úderu. Jeho hladina stoupá a jakmile dosáhne ukazatel požadované vzdálenosti, stiskne hráč opět akční tlačítko. Podobně se pomocí ukazatelů provádí určení síly úderu a také jeho přesnost.