Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Middle-Earth: Shadow of War Middle-Earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
Monolith Productions
PC
22.08.2017
PC
22.08.2017
PC
22.08.2017
PC
10.10.2017
PCPS4XOne
10.10.2017
PCPS4XOne
10.10.2017
PCPS4XOne
10.10.2017
PCPS4XOne
10.10.2017
PS5
kompatibilní
PCPS4XOne
10.10.2017
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS4XOne
10.10.2017
PS5XboxX/S
kompatibilní
Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War Middle-earth: Shadow of War
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Shadow of War je pokračováním úspěšného akčního titulu Middle-earth: Shadow of Mordor, opět se ujmete role bojovníka Taliona, který společně s duchem elfa Celebrimbora putuje skrz zemi Mordor, aby bojoval proti Sauronovým silám. Navrací se systém Nemesis, známý z prvního dílu, novinkou je systém zajímání pevností nepřátel.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od svého zmrtvýchvstání díky mocnému duchovi, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Jeho vidina se však ztrácí v mlžném nedohlednu a všichni jsou na válečné stezce. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách hory Osudu nový prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít jeho síly pro dobrou věc, aniž by podlehli vábivé vějičce pokušení?

Systém jménem Nemesis je zpět, nepřátelé jež střet s vámi z nějakého důvodu přežili na vás jen tak nezapomenou a při dalším setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to se vám může hodit zejména v případě, že se Orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete se pokusit svrhnout samotného vládce města. S jeho porážkou získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.shadowofwar.com/)