Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64
Nintendo Entertainment Analysis & Development
Nintendo Entertainment Analysis & Development
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Software Technology (Wii, WiiU, nově vytvořeno)
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Software Technology (NST Corporation) (Wii, WiiU)
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Software Technology (NST Corporation) (Wii, WiiU)
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Software Technology (NST Corporation) (Wii, WiiU)
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
Switch
25.10.2021
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
Switch
25.10.2021
N64
10.02.1997
Wii
26.01.2007
WiiU
21.01.2016
Switch
25.10.2021
Switch2
kompatibilní
Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64 Mario Kart 64
Žánr
sportovní > nezařazeno *
sportovní > nezařazeno *
sportovní > nezařazeno *
sportovní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem Jr., resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.
Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong Jr. a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem, resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.
Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong Jr. a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem, resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.
Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong Jr. a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem, resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.
Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong Jr. a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem, resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.
Mario Kart 64 se pokusilo přenést úspěšný koncept arkádového závodění známý z předchozího dílu, Super Mario Kart, i na nově příchozí generaci konzolí. Všechny hlavní vlastnosti jako snadné ovládání nebo známé režimy a powerupy zůstaly zachovány, díky 3D enginu jsou však nově tratě plastičtější, takže obsahují kopce, propasti a mosty. Do hry byly také přidány drobnosti, se kterými se v sérii setkáváme dodnes – jedná se např. o možnost navýšení stupňů obtížnosti, šampionát s pravolevě invertovanými mapami, ghost data pro závodění proti svým předchozím pokusům v Time Trial a poprvé se v této hře objevila proklínaná modrá Spiny Shell, která se automaticky zaměří na vedoucího závodníka.

Velmi kladně přijatým vylepšením pak byl multiplayer až pro 4 hráče, kteří mají na výběr z osmi charakterů, avšak oproti prvnímu dílu byli Donkey Kong Jr. a Koopa Troopa nahrazení Donkey Kongem, resp. Wariem. Další novinkou bylo rozdělení jezdců do 3 váhových kategorii a z toho odvozený kolizní systém.

Celkově se hra setkala s kladným přijetím, a i přes kritizovanou malou obtížnost se stala jednou z nejoblíbenějších a nejprodávanějších her na konzoli N64.