Pokračování RPG z roku 1990 si vzali na starosti vývojáři z Byte Engineers, nicméně původní tvůrci Mindscape stále přihlíželi jako vydavatel. Hra byla původně vyvinuta pro konzoli Amiga CD32, nicméně roku 1993 se dočkala portu i pro počítače Amiga. Její původ se tak odráží i na poměrně dlouhých cutscénách, přítomnosti dabingu a zvukové kvalitě. Příběh sleduje klasickou korporátní zápletku typickou pro kyberpunkové žánrové zasazení. Dějství je zasazeno po událostech prvního dílu, tudíž se opět ujmeme stejného hrdiny. Ten se tentokrát protlouká městem Liberation, kde vládne korporace zvaná BioCorp. Ta má prsty v politických vraždách a její androidí policie nastolila ve městě mír za cenu naprosté diktatury. Někdo by tak měl zdejší obyvatele osvobodit...
Hra se vyznačuje (na svou dobu) poměrně rozsáhlou interaktivitou. Téměř se vším ve městě lze spustit nějaká akce a hra obsahuje spoustu NPC, domů do kterých lze vstoupit, bank, obchodů a možností vylepšování. Neobvyklé tak nejsou funkční taxíky nebo policejní stanice a knihovny, kde lze dohledat spoustu informací potřebných k průchodu hrou. Nezvyklostí také je, že k real-time soubojím využíváte čtveřici robotů, které lze různě vybavit třeba až padesátkou zbraní. V reálném čase pak probíhá i samotná hra, tudíž hodina ve skutečnosti znamená hodinu ve hře a mise jsou tak časově omezené.
Hra se vyznačuje (na svou dobu) poměrně rozsáhlou interaktivitou. Téměř se vším ve městě lze spustit nějaká akce a hra obsahuje spoustu NPC, domů do kterých lze vstoupit, bank, obchodů a možností vylepšování. Neobvyklé tak nejsou funkční taxíky nebo policejní stanice a knihovny, kde lze dohledat spoustu informací potřebných k průchodu hrou. Nezvyklostí také je, že k real-time soubojím využíváte čtveřici robotů, které lze různě vybavit třeba až padesátkou zbraní. V reálném čase pak probíhá i samotná hra, tudíž hodina ve skutečnosti znamená hodinu ve hře a mise jsou tak časově omezené.
Pokračování RPG z roku 1990 si vzali na starosti vývojáři z Byte Engineers, nicméně původní tvůrci Mindscape stále přihlíželi jako vydavatel. Hra byla původně vyvinuta pro konzoli Amiga CD32, nicméně roku 1994 se dočkala portu i pro počítače Amiga. Její původ se tak odráží i na poměrně dlouhých cutscénách, přítomnosti dabingu a zvukové kvalitě. Příběh sleduje klasickou korporátní zápletku typickou pro kyberpunkové žánrové zasazení. Dějství je zasazeno po událostech prvního dílu, tudíž se opět ujmeme stejného hrdiny. Ten se tentokrát protlouká městem Liberation, kde vládne korporace zvaná BioCorp. Ta má prsty v politických vraždách a její androidí policie nastolila ve městě mír za cenu naprosté diktatury. Někdo by tak měl zdejší obyvatele osvobodit...
Hra se vyznačuje (na svou dobu) poměrně rozsáhlou interaktivitou. Téměř se vším ve městě lze spustit nějaká akce a hra obsahuje spoustu NPC, domů do kterých lze vstoupit, bank, obchodů a možností vylepšování. Neobvyklé tak nejsou funkční taxíky nebo policejní stanice a knihovny, kde lze dohledat spoustu informací potřebných k průchodu hrou. Nezvyklostí také je, že k real-time soubojím využíváte čtveřici robotů, které lze různě vybavit třeba až padesátkou zbraní. V reálném čase pak probíhá i samotná hra, tudíž hodina ve skutečnosti znamená hodinu ve hře a mise jsou tak časově omezené.
Hra se vyznačuje (na svou dobu) poměrně rozsáhlou interaktivitou. Téměř se vším ve městě lze spustit nějaká akce a hra obsahuje spoustu NPC, domů do kterých lze vstoupit, bank, obchodů a možností vylepšování. Neobvyklé tak nejsou funkční taxíky nebo policejní stanice a knihovny, kde lze dohledat spoustu informací potřebných k průchodu hrou. Nezvyklostí také je, že k real-time soubojím využíváte čtveřici robotů, které lze různě vybavit třeba až padesátkou zbraní. V reálném čase pak probíhá i samotná hra, tudíž hodina ve skutečnosti znamená hodinu ve hře a mise jsou tak časově omezené.