Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ross (24.01.2024 19:23): No určitě by se na tomto světě našel nějaký anarchokapitalistický šašek, co škrtí děti kravatou, zatímco je znásilňuje v korporátním mrakodrapu, který by ti řekl, že jsem jen hysterický levičák a je to všechno cajk. Podle mě je ale obchodní model tohoto produktu naprosto neakceptovatelný a nevýchovný, respektive výchovný leda tak právě k aceptaci všech těchto mikrotransakčních mr*ek.

Není to vyloženě pay to win, protože z toho, co jsem pochopil, než jsem to vrátil, se sice staty autíček kupují, ale můžeš si tu herní měnu vyhrát skrze gameplay - alespoň jednu z nich, haha, protože to obsahuje více typů měn, které klasicky nejdou rozměnit v přesném poměru. Ale jinak je tam přítomno skoro všechno z monetizace.

Asi nejodpornější je, že base game nemá kdovíkolik contentu a spousta těch autíček či řidičů je zamčena pod vysoce zpoplatněnými battle, respektive drive passy. Přičemž ta autíčka nemusíš chtít ani pro ně samotné, ale protože každé skýtá originální kostky, které se ti hodí v tom nejzajímavějším, co ta hra nabízí, totiž v možnosti stavět vlastní vozidla. Všechny tyhle věci jsou tam skrze UI k vidění, aby je děti chtěly, a ty je pak buď koupíš, nebo musíš dítěti vysvětlovat, proč to nemůže mít. Základní hra stojí mimo slevu 60 éček, pokud bys chtěl veškerý její content, tak závratných 120 éček! A to za předpokladu, že si pak dítě herní měnu skutečně vyjezdí a nenakupuje potají s kreditkou rodiče, protože třeba největší pack mincí stojí dalších nějakých cca 50 euro...

Snad jsem stále trochu idealista, ale podle mě je donebevolající, že místo toho aby PC hra LEGO franšízy využívala faktu, že dítě v ní není omezeno materiálními kostkami, které se ve skutečnosti musí vyrobit, a tudíž se šplhají solidnější zásoby stavebnice do desítek tisíc korun, místo aby oslavila dětskou fantazii a v abstraktním kyberprostoru jim onen fantazijní prostor nabídla, tak radši prodává posraný vzduch, primitivní 3D modely a skiny! A vychovává děti ke konzumerskému navyknutí na tyto predátorské obchodní modely, učí je to nakupovat. Já říkám NASRAT! Na tohle musí zodpovědný člověk a rodič nasrat vždy a všude a doufat, že bude jednoho krásného dne odměněn tím, jak onen kravaťák vyskočí z padesátého patra.
Odporná monetizace, v produktech pro děti by něco takového nemělo být z principu, hanba! No mohlo mě okamžitě napadnout, co to 2K v názvu značí. :D Lepší než cpát nehorázné peníze pro modifikovatelnost stavebnicové hry, ukrytou za paywall poklopem těchto korporátních kanálů, je koupit dítěti skutečné LEGO. Příští LEGO hru by mohl rovnou propagovat Logan Paul nebo nějaký podobný šmejd.