Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Koncept hry byl nápadem Jona Van Caneghema, zakladatele studia New World Computing. Výsledek se však zásadně lišil od toho, jak bylo Legends poprvé představeno na výstavě E3 2000 v Los Angeles. Mělo být totiž příběhovou akcí s důrazem na kooperaci až šesti hráčů. Vydavateli hry a vlastníku vývojářského studia NWC, společnosti 3DO, však v té době již citelně chyběly finanční prostředky, a tak z těchto plánů sešlo. Z výpravných úrovní, kde se mělo dobrodružství odehrávat, bylo naděláno 25 map deathmatchového typu pro 16 hráčů. Za své vzaly i plány na „náhodný generátor dobrodružství“ či „hráč vs. monstrum“ arény. Přesto různé indicie ve finálním produktu, jako třeba NPC příšery obývající multiplayerové mapy, naznačují, že vše mohlo být jinak.

Příběh

Ve finálním produktu nepřítomný příběh se měl točit okolo čtveřice artefaktů, ukrytých ve čtyřech světech, naprosto nezbytných pro pacifikaci k moci se deroucího a pološíleného králova rádce. Questy měla hra každému přidělovat podle toho, jaké úrovně zkušeností dosáhl. Hráči je měli plnit společně, po Crusaders of Might and Magic (1999) podruhé oproštěni od tahových soubojů, jinak neodmyslitelně spjatých s Might & Magic univerzem.