Legacy of Kain: Dark Prophecy (některými vývojáři označována jako Blood Omen III) měla být v pořadí šestá hra z herní upírské ságy, odehrávající se ve fiktivním světě Nosgothu a navazující na předcházející Legacy of Kain: Defiance. Vývoj titulu mělo na starost studio Ritual Entertainment s asistencí studia Crystal Dynamics, které pracovalo na předchozích dílech série. Vydavatelem se měla stát společnost Eidos Interactive.
Hlavním hrdinou měl být opět upír Kain a hra měla být zasazena převážně do dimenze Demon Realm. Příběh se pak měl více zaměřovat na rasu Hyldenů a odehrávat se rovnou ve čtyřech časových rovinách. Opět se pak měly v sérii objevit i postavy Janose Audrona, Voradora či Ariel. Hlavní zbraní měl být legendární meč Soul Reaver a chybět neměla ani možnost transformovat hlavního protagonistu do různých forem, například vlčí.
Počin Dark Prophecy nebyl nikdy oficiálně oznámen a jeho vývoj trval pouze několik měsíců v průběhu první poloviny roku 2004, než byl ze strany vydavatele ukončen. Ze hry tak nakonec vzniklo pouze technické demo zasazené do oblasti Malek´s Bastion, která se objevila již v Blood Omen: Legacy of Kain.
Hlavním hrdinou měl být opět upír Kain a hra měla být zasazena převážně do dimenze Demon Realm. Příběh se pak měl více zaměřovat na rasu Hyldenů a odehrávat se rovnou ve čtyřech časových rovinách. Opět se pak měly v sérii objevit i postavy Janose Audrona, Voradora či Ariel. Hlavní zbraní měl být legendární meč Soul Reaver a chybět neměla ani možnost transformovat hlavního protagonistu do různých forem, například vlčí.
Počin Dark Prophecy nebyl nikdy oficiálně oznámen a jeho vývoj trval pouze několik měsíců v průběhu první poloviny roku 2004, než byl ze strany vydavatele ukončen. Ze hry tak nakonec vzniklo pouze technické demo zasazené do oblasti Malek´s Bastion, která se objevila již v Blood Omen: Legacy of Kain.