Keeper je logická adventura, která vypráví svůj příběh beze slov, a může tak připomenout například hry od českého studia Amanita Design. Opuštěný maják se jednoho dne probudí k životu a v doprovodu mořského ptáka, který se uhnízdil na jeho vrcholu, kam uprchl před zlovolnou nákazou, se vydává na dobrodružnou cestu do nitra ostrova.
S rozličnými překážkami, na které narazíte, se budete moci vypořádat pomocí světlometu. Ten dokáže ovlivnit jak místní faunu a flóru, tak zahnat zákeřné trnité výhonky, které se šíří krajinou. Spřátelený opeřenec pak umí interagovat s prastarými zařízeními, která tu zůstala po původních obyvatelích.
Vývoj hry vede Lee Petty, prominentní člen Double Fine Productions, který stojí za počiny jako Stacking, Headlander nebo RAD. Pozici výtvarného ředitele pak zastával na klasikách studia jako Brütal Legend nebo Broken Age.
S rozličnými překážkami, na které narazíte, se budete moci vypořádat pomocí světlometu. Ten dokáže ovlivnit jak místní faunu a flóru, tak zahnat zákeřné trnité výhonky, které se šíří krajinou. Spřátelený opeřenec pak umí interagovat s prastarými zařízeními, která tu zůstala po původních obyvatelích.
Vývoj hry vede Lee Petty, prominentní člen Double Fine Productions, který stojí za počiny jako Stacking, Headlander nebo RAD. Pozici výtvarného ředitele pak zastával na klasikách studia jako Brütal Legend nebo Broken Age.