Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Válečné strategie téměř vůbec nehraju. Minimálně ty, bez možnosti výstavby základny. Pár jsem jich hrál, ale nikdy jsem žádnou nedohrál. O Joint Task Force jsem mnohokrát četl coby konkurenci Company of Heroes. Hra prý nakonec dost zapadla, protože oproti CoH působila hodně obyčejně. CoH jsem nehrál, ale JTF jsem se odhodlal koupit za pár chechtáků v trafice a dobře jsem udělal. Jde o velmi zábavnou strategii, která navíc není ani moc těžká (na mě) a proto jsem ji i úspěšně dohrál.

Děj hráče zavede do vyprahlého Afganistánu, zarostlé Kolumbie, nevraživého Íráku a na mnohá další místa po celém světě. Téma moderního konfliktu je vždy pro mě dost atraktivní.

Samotná hratelnost je velmi plynulá. K dispozici je vždy spíše menší počet jednotek, o které se musí hráč starat – doplňovat munici, sbírat speciální zbraně, léčit atp. Trochu mi to připomínalo takové akční Commandos. V tomhle žánru jsem věčný začátečník a tak nemám moc, co popisovat co se týče herních mechanismů. Spíš vypíšu věci, které se mi nelíbily.

Za prvé AI. Pokud jsem používal snipery, nepřátelské jednotky se často nebránily a nechaly se z dálky postřílet. Za druhé opakující se hlášky, které po delším hraní působily docela otravně. Jako závažný nedostatek považuju bug v 19. misi, který ZNEMOŽNIL POKRAČOVAT v hraní. Týkalo se to nefunkčního checkpointu, a co jsem četl, mnoha lidem to zlobilo taky. Ještě, že existují cheaty, kterými jsem misi přeskočil, i když mi to bylo brutálně proti srsti. Poslední výtka je spíše taková drobnost. Jedná se o dvě velmi podobná tlačítka v HUDu: jedno je na „upuštění všech speciálním zbraní“ a druhé na „vztyk/leh“. Občas jsem si je prohodil, kliknul jinam a nechtěně upustil všechny zbraně, což během akce byla prakticky sebevražda.

Po grafické stránce jde o velmi kvalitní práci. Hra vypadá velice věrohodně. Zmínit musím moc pěknou destrukci budov a nádhernou vodu. Pochválit musím výborný hudební doprovod a pěkné předělové scény mezi misemi. Jako zvláštnost uvedu zvuk „pípání ptactva v džungli“, který jsem slyšel už u Gothica 2 a mnoha jiných her. A na beton to byl vždy přesně ten samý. Je možné, že tvůrci takhle recyklují herní zvuky?

Verdikt: Výborná strategie s dlouhou hrací dobu - 20 misí, jedna trvá vždy něco přes hodinu, což nám dá přes 25 hodin čisté herní doby. Pro někoho tuctová strategie, pro mě úspěšný "první" pokus. 85%

Pro: výborná grafika, nutnost taktizovat, zábava až do konce, vyhovující obtížnost

Proti: jeden nepříjemný bug, slabší AI

+13
  • PC 70
Na J.T.F. jsem se hodně těšil, hra vypadala velmi nadějně. Nakonec z toho vzešla naprosto průměrná strategie. Systém se nese v podobě omezených zdrojů a zásobování ze vzduchu (podobně World in Conflict), vyznamenávání jednotek, velitel, kterého když vám zabijí tak hra končí. Vojenská technika je soudobá, žádné sci-fi fatality zde nejsou. Prostředí dejme tomu Afghánistán nebo Irák.. Taktizovat se zde rozhodně musí, ale hra je prostě podávána velmi nezáživným způsobem a to až neuvěřitelně ubíjí hratelnost.Postupně vybíráte další velitele, kteří se k vám připojí-každý má nějakou unikátní schopnost (komando, artilerie, pěchota, letectvo), takže po začlenění máte více možností ve výběru posil a vybavení.. Grafika byla naprosto v pořádku dostačující, žádná pecka ani hnus-dobře korespondovala s prostředím. Hudba naprosto o ničem, zvuky v pořádku reálné..Navzdory všemu kladnému hra leží v polici a jisto jistě vím, že už tam i zůstane.

Málem bych zapomněl na nepřehledný a humpolácký interface, kdy potřebujete mít vše hned "poruce", ale ono to tam není, proklikávat se k něčemu byl porod.

Ještě jedna výtka-hra se neuvěřitelně dlouho načítala a zabrala VEŠKEROU operační paměť, takže 6 minut jste mohli jít tak na kafe a cigárko, protože nefungovala v tu chvíli myš, klávesnice, prostě PC totálně zamrzlo, dokud se nenačetl milostpán J.T.F. Prostě HRŮZA. Mezi levely už to bylo v pořádku rychlé, ale toto.......

Pro: Omezené zdroje=nutnost taktiky a ne jen hrubé síly, soudobá reálná technika, kamera.

Proti: Spouštění hry, nezáživnost příběhu, který jednoduše nenutí hrát, hudba.

+6