Přehlídka deseti všedních ne-míst, v nichž prostřednictvím hráčovy odezvy dochází surreálným způsobem k jejich netušeným proměnám, je tvořena přes ozvláštnění stylizací a distinktivní barevné filtry zaměnitelnými zastávkami městského života: ať už jde o parkoviště, nápojový automat nebo eskalátory v nákupním středisku. Marc Augé se svým pojetím supermodernity a knihou Non-lieux posloužil pro Carla Burtona jako teoretický půdorys, na němž vznikl tento experiment, založený na rozpohybování žil liduprázdných, nepřirozenými světly a odlesky prostoupených betonových aglomerací, jejichž mrtvé objekty přijímáme už zcela automaticky.
Hra nabízí asi hodinový kontinuální zážitek, včetně možnosti po jejím dokončení jednotlivé obrazovky opakovat. Jde o ambientní titul, který se obejde bez obvyklých herních mechanik a výraznější interakce, vyznačující se přístupným minimalistickým zpracováním.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne