Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Ve hře Inside My Radio hrajete za malou zelenou LEDku uvězněnou v rozbitém kazeťáku a vaším cílem je kazeťák opravit a zprovoznit. To je příběh odehrávající se na pozadí krátké plošinovky, jejíž hlavní herní mechanika je založena na rytmu hudebního doprovodu. Veškeré akce kromě normálního pohybu, tedy přeskakování překážek, šplhání po zdi, klouzání apod. je potřeba načasovat přesně do rytmu hrající hudby. V průběhu hry je potřeba plnit i různé drobné úkoly a puzzly. Pro ty, co mají problémy s udržením rytmu, je ve hře k dispozici i pomocný metronom, který ulehčuje časování akcí.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.
Prototyp hry byl vytvořen v rámci soutěžní vývojářské akce LudumDare#23, na které vyhrál několik cen. Vývoj pak pokračoval až do vydání plné hry v roce 2015, a to nejenom na PC, ale i další platformy.