Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

I am Weapon: Revival

23.10.2015
65
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Jako neznámý chlápek se probouzíte na neznámém místě. Nevíte, jak jste se sem dostali, kde to jste a jak se odtud dostat. Vypadá to jako noční můra.

I am Weapon: Revival je hra postavena na principech her jako jsou Alien Shooter a Zombie Shooter. Ocitáte se ve vlastní noční můře, plné nebezpečných klaunů s noži, kulomety, plamenomety atd. Vaším cílem je dostat se z noční můry. Procházíte lokacemi, ve kterých vždy máte nějaký úkol. Lokace jsou dvojího typu buď aréna nebo klasické procházení z bodu A do bodu B s nějakými odbočkami.

Po cestě sbíráte náboje, duše a životy. Za posbírané duše si u obchodníka nakupujete nové zbraně (samopaly, raketomety, sekery...) a brnění. Také si můžete koupit kouzla (zmrazení, kulometná věž, rychlejší běh). Na cestě vás doprovází světluška, která nahrazuje baterku a osvětluje vám cestu.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Herní výzva 2018 - číslo 8 "V zemi nikoho"

Hru jsem měl na seznamu, ale v pořadí patřila k titulům, na které bude čas nejdříve ke konci roku nebo až v tom příštím. Díky výzvě, jsem se však rozhodl tento titul upřednostnit a nebylo to vůbec špatné rozhodnutí.

Hra je typickým příkladem Alien Shooter, ať už pohledem shora a nabíhající hordou nepřátel. V tomto případě klaunů namísto mimozemských nestvůr. V každém levelu se objevovaly noví a mnohem nebezpečnější a tužší nepřátelé. Některé levely byly okořeněny bossfighty.

Jako neznámý muž se probouzíte na jakémsi levitujícím ostrůvku a všude okolo je tma. Absolutně nevíte o co jde, ale postupem času odkrýváte vzpomínky a dojdete až k pachateli, který vám tohle všechno provedl. Příběh je v klasickém béčkovém střihu a celkem v ničem vás extra nepřekvapí.

Hra je rozdělena, řekněme do dvou typů míst. Nejdříve jsou tady tzv. bludiště, ve kterých se musíte dostat z bodu A do bodu B, a po cestě můžete plnit několik vedlejších úkolů pro místní podivíny. Většinou, když se prostřílíte do bodu B, je vám řečeno, že se máte někam vrátit něco najít a přinést. Jenomže zde přichází první kámen úrazu, a ten tkví v tom, že nepřátelé se na již vystřílených místech objeví znovu a musíte se prostřílet zpět, což je celkem skličující. Druhým typem jsou tzv. arény, ve kterých musíte přežívat hordy nepřátel nebo chránit daný objekt, něco přinést atd.

Celkem mě překvapilo, že úkoly jsou různorodé a neopakují se v tak často. Samozřejmě převládá úkol najdi určitý počet předmětů a pak mi je přines, ale jsou zde i mnohem nápaditější úkoly. Jedním příkladem je např. minihra střílení do klaunů jezdících po třech po stěně nebo hledání kuličky v kalíškách.

Po cestě nacházíte duše, které získáváte i ze zabíjení klaunů a můžete si u obchodníka nakupovat nové vybavení od střelných zbraní, přes zbraně na blízko až po brnění. Za speciální lahvičky si kupujete kouzla, které vám přidávají výhody ať už pasivní (lepší damage zbraní na blízko), tak i aktivní (zmrazení nepřátel).

Hra celkem běžela, netáhla se a za 7 hodin bylo hotovo. Trochu mě mrzí bug, kdy asi ve dvou úrovních začaly přeskakovat dialogy. Na konci mě zároveň zklamal souboj s posledním bossem, kdy měl sice tři fáze, ale v prvních dvou fázích jsem ho umlátil během 30 sekund sekerou a ve třetí jsem do něj asi minutu střílel a bylo hotovo.

Pro: Množství zbraní, nepřátel, množství rozlišných úkolů

Proti: Po čase stereotypnost, obnova nepřátel při vracení na začátek úrovně, závěrečný bossfight

+6