Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
PC
31.05.2011
PC
31.05.2011
PC
31.05.2011
PC
31.05.2011
PC
31.05.2011
PS3X360
01.06.2011
PCPS3X360
01.06.2011
PCPS3X360
01.06.2011
Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge Hunted: The Demon's Forge
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano

Zlé časy nastaly v kraji zvaném Kala Moor. Lidé jsou unášeni stvůrami do hlubin země a ustrašení měšťané se schovávají za hradbami zatímco vesnice jsou plundrovány. Jedná se o začátek konce, nebo může někdo tu hrůzu zastavit? Mnozí už propadli malomyslnosti a věří, že jsou ztraceni a zlo si je všechny dříve, či později najde. Avšak bojovník Caddoc věří, že dřív najde zlo on a dá mu pořádnou nakládačku. Caddoc k tomuto účelu nemá jen nabroušené zbraně a velké svaly. Má především vizi, často se mu zdá o záhadném artefaktu jménem „Deathstone“.

Je tento kámen klíčem k řešení problémů v Kala Moor? Není jen představou v jeho hlavě? A není to náhodou všechno léčka zlých sil, se záměrem nalákat ho do temných dungeonů? To Caddoc neví, už však není čas přemýšlet, ale jednat. Není ani příliš co ztratit, a tak se vydává onen artefakt najít. Jeho výprava by však byla poloviční, kdyby s sebou nevzal svou elfí spolubojovnici, E'laru, se kterou již v bitvách zažil mnohé a nyní, stejně jako tehdy, si budou oporou, tentokrát při nebezpečné výpravě do podzemní říše s cílem najít artefakt a osvobodit tam zavlečené lidi. Svoji nezanedbatelnou roli, v tomto ušlechtilém plánu, samozřejmě hraje i slíbená odměna ve zlatě.

Spolupráce Caddoca a E'lary tvoří základní pilíř hratelnosti této 3rd person fantasy akce. Caddoc je válečník, kterému to dobře odsýpá s těžkým mečem a štítem. E'lara je naproti tomu hbitá lučištnice. Oba si proti různým monstrům, útočícím často ve vlnách mohou vypomáhat i magií. Oba si také nesou své břímě, které posiluje jejich odhodlání pro věc. Caddocovi horkokrevnost v jednání přispěla k smrti jeho milované. E'lara je od malička sirotek, protože celou její vesnici vyvraždil zuřivý minotaurus. Národ elfů už navíc ze světa Kala Moor téměř zmizel.

CEO inXile, Brian Fargo prozradil, že jedním z cílů teamu bylo přenést atmosféru starých „dungeon crawl“ RPG do moderní podoby. Tedy zachovat v Hunted něco z ducha her, jako byly například Wizardry, Might and Magic, či The Bard's Tale, na jehož vývoji se Fargo v 80. letech podílel. Moderní grafika by tedy pro Hunted neměla být jen pozlátkem, ale jedním prostředků, který atmosféře pomůže a vtáhne do hry.
Zlé časy nastaly v kraji, zvaném Kala Moor. Lidé jsou unášeni stvůrami do hlubin země a ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco vesnice jsou plundrovány. Jedná se o začátek konce, nebo někdo může tu hrůzu zastavit? Mnozí už propadli malomyslnosti a věří, že jsou ztraceni a zlo si je všechny dříve, či později najde. Avšak bojovník Caddoc věří, že dřív najde zlo on a dá mu pořádnou nakládačku. Caddoc k tomuto účelu nemá jen nabroušené zbraně a velké svaly. Má především vizi, často se mu zdá o záhadném artefaktu jménem „Deathstone“.

Je tento kámen klíčem k řešení problémů v Kala Moor? Není jen představou v jeho hlavě? A není to náhodou všechno léčka zlých sil, se záměrem nalákat ho do temných dungeonů? To Caddoc neví, už však není čas přemýšlet, ale jednat. Není ani příliš co ztratit, a tak se vydává onen artefakt najít. Jeho výprava by však byla poloviční, kdyby s sebou nevzal svou elfí spolubojovnici E'laru, se kterou již v bitvách zažil mnohé a i nyní, stejně jako tehdy, si budou oporou, tentokrát při nebezpečné výpravě do podzemní říše, kam zrůdy odvlekli stovky lidí z města Dyfed. Svoji nezanedbatelnou roli v této ušlechtilé a záchranné misi, hraje odměna ve zlatě, slíbená dyfedským starostou.

Spolupráce Caddoca a E'lary tvoří základní pilíř hratelnosti této 3rd person fantasy akce. Caddoc je válečník, kterému to dobře odsýpá s těžkým mečem a štítem. E'lara je naproti tomu hbitá lučištnice. Oba si proti různým monstrům, útočícím často ve vlnách mohou vypomáhat i magií. Oba si také nesou své břímě, které posiluje jejich odhodlání pro věc. Caddocovi horkokrevnost v jednání přispěla k smrti jeho milované. E'lara je od malička sirotek, protože celou její vesnici vyvraždil zuřivý minotaurus. Národ elfů už navíc ze světa Kala Moor téměř vymizel.

CEO inXile, Brian Fargo prozradil, že jedním z cílů teamu bylo přenést atmosféru starých „dungeon crawl“ RPG do moderní podoby. Tedy zachovat v Hunted něco z ducha her, jako byly například Wizardry, Might and Magic, nebo třeba The Bard's Tale, na jehož vývoji se Fargo v 80. letech podílel. Moderní grafika by tedy pro Hunted neměla být jen pozlátkem, ale jedním prostředků, který atmosféře pomůže a vtáhne do hry.
Zlé časy nastaly v kraji, zvaném Kala Moor. Lidé jsou unášeni stvůrami do hlubin země a ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco vesnice jsou plundrovány. Jedná se o začátek konce, nebo někdo může tu hrůzu zastavit? Mnozí už propadli malomyslnosti a věří, že jsou ztraceni a zlo si je všechny dříve, či později najde. Avšak bojovník Caddoc věří, že dřív najde zlo on a dá mu pořádnou nakládačku. Caddoc k tomuto účelu nemá jen nabroušené zbraně a velké svaly. Má především vizi, často se mu zdá o záhadném artefaktu jménem „Deathstone“.

Je tento kámen klíčem k řešení problémů v Kala Moor? Není jen představou v jeho hlavě? A není to náhodou všechno léčka zlých sil, se záměrem nalákat ho do temných dungeonů? To Caddoc neví, už však není čas přemýšlet, ale jednat. Není ani příliš co ztratit, a tak se vydává onen artefakt najít. Jeho výprava by však byla poloviční, kdyby s sebou nevzal svou elfí spolubojovnici E'laru, se kterou již v bitvách zažil mnohé a i nyní, stejně jako tehdy, si budou oporou, tentokrát při nebezpečné výpravě do podzemní říše, kam zrůdy odvlekli stovky lidí z města Dyfed. Svoji nezanedbatelnou roli v této ušlechtilé a záchranné misi, hraje odměna ve zlatě, slíbená dyfedským starostou.

Spolupráce Caddoca a E'lary tvoří základní pilíř hratelnosti této 3rd person fantasy akce. Caddoc je válečník, kterému to dobře odsýpá s těžkým mečem a štítem. E'lara je naproti tomu hbitá lučištnice. Oba si proti různým monstrům, útočícím často ve vlnách mohou vypomáhat i magií. Oba si také nesou své břímě, které posiluje jejich odhodlání pro věc. Caddocovi horkokrevnost v jednání přispěla k smrti jeho milované. E'lara je od malička sirotek, protože celou její vesnici vyvraždil zuřivý minotaurus. Národ elfů už navíc ze světa Kala Moor téměř vymizel.

CEO inXile, Brian Fargo prozradil, že jedním z cílů teamu bylo přenést atmosféru starých „dungeon crawl“ RPG do moderní podoby. Tedy zachovat v Hunted něco z ducha her, jako byly například Wizardry, Might and Magic, nebo třeba The Bard's Tale, na jehož vývoji se Fargo v 80. letech podílel. Moderní grafika by tedy pro Hunted neměla být jen pozlátkem, ale jedním prostředků, který atmosféře pomůže a vtáhne do hry.
Zlé časy nastaly v kraji, zvaném Kala Moor. Lidé jsou unášeni stvůrami do hlubin země a ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco vesnice jsou plundrovány. Jedná se o začátek konce, nebo někdo může tu hrůzu zastavit? Mnozí už propadli malomyslnosti a věří, že jsou ztraceni a zlo si je všechny dříve, či později najde. Avšak bojovník Caddoc věří, že dřív najde zlo on a dá mu pořádnou nakládačku. Caddoc k tomuto účelu nemá jen nabroušené zbraně a velké svaly. Má především vizi, často se mu zdá o záhadném artefaktu jménem „Deathstone“.

Je tento kámen klíčem k řešení problémů v Kala Moor? Není jen představou v jeho hlavě? A není to náhodou všechno léčka zlých sil, se záměrem nalákat ho do temných dungeonů? To Caddoc neví, už však není čas přemýšlet, ale jednat. Není ani příliš co ztratit, a tak se vydává onen artefakt najít. Jeho výprava by však byla poloviční, kdyby s sebou nevzal svou elfí spolubojovnici E'laru, se kterou již v bitvách zažil mnohé a i nyní, stejně jako tehdy, si budou oporou, tentokrát při nebezpečné výpravě do podzemní říše, kam zrůdy odvlekly stovky lidí z města Dyfed. Svoji nezanedbatelnou roli v této ušlechtilé a záchranné misi, hraje odměna ve zlatě, slíbená dyfedským starostou.

Spolupráce Caddoca a E'lary tvoří základní pilíř hratelnosti této 3rd person fantasy akce. Caddoc je válečník, kterému to dobře odsýpá s těžkým mečem a štítem. E'lara je naproti tomu hbitá lučištnice. Oba si proti různým monstrům, útočícím často ve vlnách mohou vypomáhat i magií. Oba si také nesou své břímě, které posiluje jejich odhodlání pro věc. Caddocovi horkokrevnost v jednání přispěla k smrti jeho milované. E'lara je od malička sirotek, protože celou její vesnici vyvraždil zuřivý minotaurus. Národ elfů už navíc ze světa Kala Moor téměř vymizel.

CEO inXile, Brian Fargo prozradil, že jedním z cílů teamu bylo přenést atmosféru starých „dungeon crawl“ RPG do moderní podoby. Tedy zachovat v Hunted něco z ducha her, jako byly například Wizardry, Might and Magic, nebo třeba The Bard's Tale, na jehož vývoji se Fargo v 80. letech podílel. Moderní grafika by tedy pro Hunted neměla být jen pozlátkem, ale jedním prostředků, který atmosféře pomůže a vtáhne do hry.
Zlé časy nastaly v kraji, zvaném Kala Moor. Lidé jsou unášeni stvůrami do hlubin země a ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco vesnice jsou plundrovány. Jedná se o začátek konce, nebo někdo může tu hrůzu zastavit? Mnozí už propadli malomyslnosti a věří, že jsou ztraceni a zlo si je všechny dříve, či později najde. Avšak bojovník Caddoc věří, že dřív najde zlo on a dá mu pořádnou nakládačku. Caddoc k tomuto účelu nemá jen nabroušené zbraně a velké svaly. Má především vizi, často se mu zdá o záhadném artefaktu jménem „Deathstone“.

Je tento kámen klíčem k řešení problémů v Kala Moor? Není jen představou v jeho hlavě? A není to náhodou všechno léčka zlých sil, se záměrem nalákat ho do temných dungeonů? To Caddoc neví, už však není čas přemýšlet, ale jednat. Není ani příliš co ztratit, a tak se vydává onen artefakt najít. Jeho výprava by však byla poloviční, kdyby s sebou nevzal svou elfí spolubojovnici E'laru, se kterou již v bitvách zažil mnohé a i nyní, stejně jako tehdy, si budou oporou, tentokrát při nebezpečné výpravě do podzemní říše, kam zrůdy odvlekly stovky lidí z města Dyfed. Svoji nezanedbatelnou roli v této ušlechtilé a záchranné misi, hraje odměna ve zlatě, slíbená dyfedským starostou.

Spolupráce Caddoca a E'lary tvoří základní pilíř hratelnosti této 3rd person fantasy akce. Caddoc je válečník, kterému to dobře odsýpá s těžkým mečem a štítem. E'lara je naproti tomu hbitá lučištnice. Oba si proti různým monstrům, útočícím často ve vlnách mohou vypomáhat i magií. Oba si také nesou své břímě, které posiluje jejich odhodlání pro věc. Caddocovi horkokrevnost v jednání přispěla k smrti jeho milované. E'lara je od malička sirotek, protože celou její vesnici vyvraždil zuřivý minotaurus. Národ elfů už navíc ze světa Kala Moor téměř vymizel.

CEO inXile, Brian Fargo prozradil, že jedním z cílů teamu bylo přenést atmosféru starých „dungeon crawl“ RPG do moderní podoby. Tedy zachovat v Hunted něco z ducha her, jako byly například Wizardry, Might and Magic, nebo třeba The Bard's Tale, na jehož vývoji se Fargo v 80. letech podílel. Moderní grafika by tedy pro Hunted neměla být jen pozlátkem, ale jedním prostředků, který atmosféře pomůže a vtáhne do hry.
A dungeon crawl for the Gears age.

Zlé časy nastaly v kraji zvaném Kala Moor. Ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco venkov je plundrován stvůrami na postupu. Mnozí již propadli malomyslnosti z beznaděje a hrozí, že lidé budou vyhlazeni jako svého času Elfové. Řada osad a městeček nemůže počítat s podporou královského vojska, a tak si každý, koho živí umění války může dovolit odmítat zakázky a určovat výši odměn. Bijec Caddoc a lučištnice E'lara jsou však do boje poháněni víc než vidinou hromad zlaťáků, byť právě ty hrají zásadní roli v úkolu záchrany dcery hrabivého starosty města Dyfed. Caddoc zamlada přišel o životní lásku, E'lara o rodiče. Svým sarkasmem sice vyvolávají dojem nenapravitelných cyniků, což nemění nic na tom, že mají svědomí a smysl pro ochranu slabších. Caddocovi se navíc stále častěji zdává o záhadném artefaktu...

Kampaň s přepínáním mezi postavami nebo kooperací pro dva si hodně půjčuje z hratelnosti série Gears of War, což je patrné z 3rd person perspektivy, lineární stavby úrovní s řadou odboček i ze systému krytí a střelby zpoza překážek. Roli stacionárních kulometů tu plní samonabíjecí katapulty. Pokud jeden z nerozlučné dvojice klesne na kolena, je nezbytné přispěchat na pomoc dříve, než s ním či s ní bude ámen úplně. Obě postavy se umějí ohánět zbraní a střílet, Caddoc ovšem vyniká v prvně a E'lara ve druhém jmenovaném, přičemž jim není cizí ani trocha té bojové magie. Antitezi high fantasy jen podtrhuje i přes den zakaboněné nebe, všudypřítomná špína chátrajících dyfedských uliček, nevyzpytatelnost hlubokých hvozdů, jakož i znepokojující chroupání hromad kostí předešlých nešťastníků pod nohama ústřední dvojice.

K předobjednávce Hunted lákala podle obchodu a vydání až dvě DLC.
A dungeon crawl for the Gears age.

Zlé časy nastaly v kraji zvaném Kala Moor. Ustrašení měšťané se schovávají za hradbami, zatímco venkov je plundrován stvůrami na postupu. Mnozí již propadli malomyslnosti z beznaděje a hrozí, že lidé budou vyhlazeni jako svého času Elfové. Řada osad a městeček nemůže počítat s podporou královského vojska, a tak si každý, koho živí umění války může dovolit odmítat zakázky a určovat výši odměn. Bijec Caddoc a lučištnice E'lara však do boje pohání víc než vidina hromad zlaťáků, byť právě ty hrají zásadní roli v úkolu záchrany dcery hrabivého starosty města Dyfed. Caddoc zamlada přišel o životní lásku, E'lara zase o rodiče. Svým sarkasmem vyvolávají dojem nenapravitelných cyniků, což neznamená, že postrádají svědomí a smysl pro ochranu slabších. Caddocovi se navíc stále častěji zdává o záhadném artefaktu kdesi v podzemí...

Kampaň s přepínáním mezi postavami nebo kooperací pro dva si hodně půjčuje z hratelnosti série Gears of War, což je patrné z 3rd person perspektivy, lineární stavby úrovní s řadou odboček i ze systému krytí a střelby zpoza překážek. Roli stacionárních kulometů tu plní samonabíjecí katapulty. Pokud jeden z nerozlučné dvojice klesne na kolena, je nezbytné přispěchat na pomoc dříve, než s ním či s ní bude ámen úplně. Obě postavy se umějí ohánět zbraní a střílet, Caddoc ovšem vyniká v prvně a E'lara ve druhém jmenovaném, přičemž jim není cizí ani trocha té bojové magie. Antitezi high fantasy jen podtrhuje i přes den zakaboněné nebe, všudypřítomná špína chátrajících dyfedských uliček, nevyzpytatelnost hlubokých hvozdů, jakož i znepokojující chroupání hromad kostí předešlých nešťastníků pod nohama ústřední dvojice.

K předobjednávce Hunted lákala podle obchodu a varianty vydání až dvě DLC.
Oficiální stránky hry (http://www.huntedthegame.com)
Oficiální stránky hry (http://www.huntedthegame.com)