Rozšíření pro hru Horizon Forbidden West.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.
Rozšíření pro hru Horizon Forbidden West.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.
Rozšíření pro hru Horizon Forbidden West.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.
Příběh navazuje na konec základní hry, kterou je nutné mít před spuštěním rozšíření dokončenou, a zavede Aloy do postapokalyptického Los Angeles, kde ji čekají střety s novými protivníky, a to jak těmi lidskými, tak těmi mechanickými, včetně nové výbavy a schopností, které si bude třeba osvojit, nebo strojů, které půjde osedlat. Podíváme se vysoko nad bouřková mračna i hluboko pod oceánskou hladinu. Právě novátorský způsob modelování oblačné oblohy byl jedním z důvodů, proč rozšíření na rozdíl od základní hry nevychází i na předchozí generaci konzole PlayStation.