Datadisk k úspěšným Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars přinesl dvě kratší a dvě delší příběhové kampaně, celkově čítající 24 misí. Oproti původní hře přinesl větší variabilitu misí - mise časově (tahově) omezené, mise, kde nejsou žádné hrady, případně se musíte spolehnout pouze na najímané hrdiny a ne na své vlastní. Jako obvyklý datadisk přináší také nové artefakty, monstra a tak dále. Novinkou je možnost najímat jednotky i mimo hrad, což bylo ovšem nepřiměřeně otestováno a mnozí hráči přišli na to, že najmutí duchů se prakticky rovná neporazitelné armádě po několika tazích.
Datadisk k úspěšným Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars přinesl dvě kratší a dvě delší příběhové kampaně, celkově čítající 24 misí. Oproti původní hře přinesl větší variabilitu misí - mise časově (tahově) omezené, mise, kde nejsou žádné hrady, případně se musíte spolehnout pouze na najímané hrdiny a ne na své vlastní. Jako obvyklý datadisk přináší také nové artefakty, monstra a tak dále. Novinkou je možnost najímat jednotky i mimo hrad, což bylo ovšem nepřiměřeně otestováno a mnozí hráči přišli na to, že najmutí duchů se prakticky rovná neporazitelné armádě po několika tazích.
Datadisk k úspěšným Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars přinesl dvě kratší a dvě delší příběhové kampaně, celkově čítající 24 misí. Oproti původní hře přinesl větší variabilitu misí - mise časově (tahově) omezené, mise, kde nejsou žádné hrady, případně se musíte spolehnout pouze na najímané hrdiny a ne na své vlastní. Jako obvyklý datadisk přináší také nové artefakty, monstra a tak dále. Novinkou je možnost najímat jednotky i mimo hrad, což bylo ovšem nepřiměřeně otestováno a mnozí hráči přišli na to, že najmutí duchů se prakticky rovná neporazitelné armádě po několika tazích.