TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále má značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu a zmizení jsou tak na denním pořádku. Proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé horníky do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výslední skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výslední skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále má značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu a zmizení jsou tak na denním pořádku. Proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé horníky do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výslední skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výslední skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále má značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu a zmizení jsou tak na denním pořádku. Proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé horníky do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále ukrývá značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu. Zmizení pracujících jsou tak na denním pořádku, a proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero pravým hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající dennodenně vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále ukrývá značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu. Zmizení pracujících jsou tak na denním pořádku, a proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero pravým hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající dennodenně vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále ukrývá značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu. Zmizení pracujících jsou tak na denním pořádku, a proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero pravým hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající dennodenně vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze. PC verzi pro Windows vytvořil až nezávislý německý vývojář v roce 2011.
TROUBLE IN THE TUNNELS. Fárat ve Van Ryzin Mine, jehož šachty sahají hluboko pod Mount Leone, to je skutečně o život. Nehrozí jen exploze metanu a nepředvídatelná zatopení či závaly. Dříve aktivní sopka ve svých útrobách stále ukrývá značné zásoby žhavého magmatu a jím vyzařované teplo dalo vzniknout uzavřenému ekosystému, který představují vysoce agresivní pavouci, hadi, netopýři a můry nadprůměrného vzrůstu. Zmizení pracujících jsou tak na denním pořádku, a proto je také záchranář Roderick "Rod" Hero pravým hornickým hrdinou. S kapsami plnými dynamitu neriskuje o nic méně, než muži dobývající dennodenně vzácné nerosty, když se svým batohovým vrtulníkem neúnavně vzlétá hledat uvízlé do těžko dostupných částí dolu.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze.
S Rodem procházíte/prolétáváte chodby a jeskyně podzemí, vyvedeného v jednoduché dvojrozměrné grafice, což je celé zabíráno z profilové perspektivy. Podle potřeby si uvolňujete cestu pokládáním dynamitových náloží, přelétáváte vodní a lávové překážky a snažíte se dostat k horníkovi, který rezignovaně sedí na konci každé z úrovní. Váš samolet není perpetuum mobile a zbývající výdrž vrtulníku tak slouží jako časový limit pro každou misi. Kreatury obývající podzemní prostory se vás nesmí dotknout, jinak na místě zemřete (a počet životů je omezený), lze je však likvidovat buďto výbušninou, nebo minilaserem, umístěným na předku vaší helmy. Čím více jich cestou zlikvidujete, tím vyšší bude vaše výsledné skóre.
H.E.R.O. vyšel poprvé roku 1984 pro konzoli Atari 2600, odkud se dostal na řadu dalších platforem (Apple II, Atari 5200, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, MSX, ZX Spectrum), mezi nimiž absentovala DOS verze.